Hvilken kørepose til barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.474 visninger
27 svar
0 synes godt om
9. oktober 2011

grønbæk

Hvilken kørepose er bedst? Jeg skal bruge en til barnevognen fra nu og vinteren over, måske ind i foråret også. Der skal selvfølgelig være huller til sele. Jeg synes Voksi poserne er lige peberet nok, så en god pose i en lidt billigere prisklasse er, at foretrække. Kom med alle jeres altid brugbare erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

DenLykkelige

grønbæk skriver:

Hvilken kørepose er bedst? Jeg skal bruge en til barnevognen fra nu og vinteren over, måske ind i foråret også. Der skal selvfølgelig være huller til sele. Jeg synes Voksi poserne er lige peberet nok, så en god pose i en lidt billigere prisklasse er, at foretrække. Kom med alle jeres altid brugbare erfaringer

Man kan jo evt få voksi-kopier Som Sleep-Bee posen fra Bilka Det er ligeså godt og også med vinterdyne

Og hvis man ikke har noget imod det er brugt, kan man finde nogle meget velholdte og flotte over bl.a. DBA

Held og lykke med at finde en god pose

Anmeld

9. oktober 2011

Janni.

Vi har drømmeposen fra føtex, og er 100 % tilfreds med den. Har faktisk lige i dag stået og lavet huller til selen. 

Anmeld

9. oktober 2011

Babystar

grønbæk skriver:

Hej,

Dem som Bilka og føtex har jeg hørt godt om. Hvis du skal bruge den om vinteren, kan det være en fordel at købe en med uld i stedet for dun, da den er mere åndbar.

Jeg forhandler selv Trilleposen i både dun og uld, og den er vores kunder rigtig glade for.

Fandt en tråd på min-mave.dk, hvor folk diskuterer de forkskellige poser også drømmeposen: Link her

Held og lykke med det

Anmeld

9. oktober 2011

TinaPina

Jeg købte en sleepee i bilka i forrige uge, men endte altså med at købe en Voksi til1500 i føtex i sidste uge. Den ér bare mere lækker og kvaliteten ér at føle. Det sammenholdt med at stropperne i sleepeen kan knække hvis man bruger den som lift.

Jeg er SÅ Glæd for at vi endte i med en voksi!

Anmeld

10. oktober 2011

grønbæk

Ih altså, hvor er det bare fedt med alle jeres erfaringer! Jeg skal lige se lidt nærmere på de fra Føtex og Bilka, men ellers kan jeg se at Babystar.dk (fedt navn) har tilbud på en pose i uld fra Trille og den ser nu rigtig god ud og uld er jo bare super!!

Anmeld

10. oktober 2011

grønbæk

Nå det blev en hurtig beslutning! Jeg har købt Trille uldposen hos Babystar.dk da den er på tilbud og det ser ud til, efter en hurtig rundtur på nettet, at købet er godt! Jeg håber vi bliver glade for den!

Tak for hjælpen

Anmeld

11. oktober 2011

Babystar

grønbæk skriver:

Nå det blev en hurtig beslutning! Jeg har købt Trille uldposen hos Babystar.dk da den er på tilbud og det ser ud til, efter en hurtig rundtur på nettet, at købet er godt! Jeg håber vi bliver glade for den!

Tak for hjælpen

Tak for købet.

Jeg håber også du bliver glad for den, når den kommer

Anmeld

11. oktober 2011

grønbæk

Selv tak!

Glæder mig til at modtage posen!

Anmeld

11. oktober 2011

malo

Ej, ærgerligt - jeg har ellers en Voksipose til salg, den er lidt falmet og der er pletter på betrækket, men den fungerer fint.

Nåh, men der var jeg lidt for sent på den ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.