Barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

Okay 

Kender i andre barnevogns mærker der laver det i sort/røde/hvide farver?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

Jeia

Af de to vogne, kan jeg bedre lide designet på Emmaljunga.

Er ellers meget glad for trille, har en sort trille fix med rustfrit stel, købt i 2006, som nu bliver brugt til barn nr 2, den ser stadig ud som ny, ikke falmet og ingen rust, den stod udenfor under et halvtag fra jan til jun 2007. Min veninde har en Emmaljunga købt i 2007, den er falmet meget og de har måtte skifte hjul og bremser pga. rust, garantien dækkede heldigvis, idet stellet skulle være rustfrit, men de nye hjul er nu også begyndt at ruste, vognen har stået inde hver nat. Emmaljungaen er meget lettere at trille, min vogn er rimelig tung. Men børnene sover lige godt i begge vogne

Jeg har lige taget min Emmaljunga cerox frem igen, købt i slutningen af 2007, og den ruster også lidt ved hjulene og ved skruer og lign, jeg troede den var rustfri,  I den tid den ikke har været brugt, har den været opbevaret i samme rum som min trillebarnevogn blev det, så tror ikke det skyldes fugt i rummet, den er heller ikke so pæn i farven som min trille.

Anmeld

11. oktober 2011

Babystar

Det er et svært valg. Testmæssigt, så blev både Emmaljunga og Trille i top 4 i år 2010. Sikkerhedsmæssigt, så ligger Trille Gigant og Fix i sikkerhedsgruppe A, hvilket Emmaljunga ikke gør.

Du kan se de andre der også er i sikkherhedsgruppe A her:
http://www.forbrugerlab.dk/index.php?id=69,139,0,0,1,0

Mht kvaliteten, så har jeg også hørt gode og dårlige erfaringer med begge vogne.

Hvis jeg var dig, så ville jeg tage ud og prøve begge to og så vælge den der falder bedst i din smag. Det kommer også an på hvad du skal bruge den til. Hvis det kun er en sovevogn, så er vægt og køreegenskaber måske ikke så vigtigt.

Vi har en Trille Gigant stående i vores showroom, som du er velkommen til at komme og prøve. Emmaljungaen, går jeg ud fra man kan prøve i Babysam. Vi ville gerne forhandle dem, men det er desværre ikke så nemt som man kunne håbe

Anmeld

11. oktober 2011

Emily2012<3

Anonym skriver:

Hej 

Vi synes at Emmaljunga Big Star Supreme i farven Black/Red er flot, men har fundet ud af at Trille også laver en i næsten samme farve, det er en Trille Dream. Trille vognen er billigere end Emmaljunga. 

Hvad for en vil i anbefale? 

Klart Emmaljunga.. Det holder MEGET bedre end trille..

Anmeld

11. oktober 2011

Camulla

Anonym skriver:

Hej 

Vi synes at Emmaljunga Big Star Supreme i farven Black/Red er flot, men har fundet ud af at Trille også laver en i næsten samme farve, det er en Trille Dream. Trille vognen er billigere end Emmaljunga. 

For guds skyld, vælg IKKE en Trille! Jeg havde en Trille til min store dreng og det var det værste L**T, ja undskyld mit sprog 

Den er vildt ustabil at gå med og mangler bare enormt mange detaljer så som lommer inden i, hvilket er rigtig rart at have. Jeg har valgt en Emma Ljunga til min nye bebs som kommer om 3 måneder og glæder mig til at skulle bruge den. Emma har også bedre bremser og rarere styr at holde ved bl.a. og bedre indkøbs-ting eller hvad det hedder neden under  

Anmeld

11. oktober 2011

chael

Anonym skriver:

Hej 

Jeg kan sagtens se ud fra billederne at de ligner hinandnen.

Og dog... Så syntes jeg bare at emmaljunga har "det" mere. Den er mere lækker og finish er bare lige den tand bedre.

Ja den koster også det mere, men det ville jeg også gerne give for den

Har selv haft emmaljunga og været super tilfreds.

Trille har jeg kun læst om og det er meget blandede anmeldelser.

Så jeg kan kun sige ud fra udseende og det at jeg selv har været glad for vores emmaljunga

*Camilla

Anmeld

11. oktober 2011

mor2011_

sikke grim efterligning helt klart vil jeg vælge emmaljunga

Anmeld

11. oktober 2011

TaAsJu

Er heller ikke imponeret over trille så ville også vælge den anden.. vi har lige skifte vores trille ud med en brio kompakt plus

Anmeld

11. oktober 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg vil købe Trillen...
Hvis jeg stod og sku købe barnevogn sku det være en Odder. Men da det er en meget dyr vogn kunne jeg sagtens gå med til det også var en Trille. Jeg vil gerne ha den med girafer indeni. Uhh

Anmeld

15. oktober 2011

Anonym trådstarter

Andre der barnevogne man kan i få de farver? 

Kan godt lide når der er noget rød på. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.