Barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.388 visninger
19 svar
0 synes godt om
9. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej 

Vi synes at Emmaljunga Big Star Supreme i farven Black/Red er flot, men har fundet ud af at Trille også laver en i næsten samme farve, det er en Trille Dream. Trille vognen er billigere end Emmaljunga. 

Hvad for en vil i anbefale? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

An&Jo

ville til enhver tid vælge emmaljunga over trille

kender mange der har haft trille som er blevet træt af dem efter meget kort tid fordi de bliver trælse i stellet og det ruster hurtigt osv..

derudover havde jeg selv emmaljunga på uniq stellet og jeg elskede virkelig den vogn.. solgte den fordi min dreng ikke brugte den emre

Anmeld

9. oktober 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Hej 

Vi synes at Emmaljunga Big Star Supreme i farven Black/Red er flot, men har fundet ud af at Trille også laver en i næsten samme farve, det er en Trille Dream. Trille vognen er billigere end Emmaljunga. 

Emmaljunga, helt sikkert!! 

Anmeld

9. oktober 2011

samantha1986

Vi har en trille. Og vi har dog kun prøvet den få gange med min niece i, men vi er super glade for den. Men det er jo en smags sag. Jeg ville ikke vælge nogen anden.

Anmeld

9. oktober 2011

Mor til Frederic og Freya

Anonym skriver:

Hej 

ville vælge emma's...

1. den har termobund, hvor man kan regulere hvor meget luft.

2. bedre polstring under den lille's hoved, så der ikke kommer alle d stød og rystelser op i det's hoved.

3. overdel kan bruges som vugge, da den har vugge funtion indbygget i bunden.

4. du kan indstille den til hvilket underlag den kører på, på den dreje dims på stel.

Anmeld

9. oktober 2011

Mauser.

Emmaljunga uden tvivl, vi har også big star surprime .. Vi købte den brugt igennem familie, den har været brugt i nogle år og står virkelig fuldstændig som ny stadig ! meget imponerende ..
Så til enhver tid emmaljunga !!

Anmeld

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

Okay tak for jeres svar 

Det svært for synes både Trille og Emmaljunga vognen er fin. Vi har snakket lidt om at købe Trille barnevognen også købe en Emmaljunga klapvogn senere i farven Black/Red. 

Anmeld

9. oktober 2011

Georgia

Anonym skriver:

Okay tak for jeres svar 

Det svært for synes både Trille og Emmaljunga vognen er fin. Vi har snakket lidt om at købe Trille barnevognen også købe en Emmaljunga klapvogn senere i farven Black/Red. 

Udseendes mæssigt syntes jeg trille vognen ser ribbet, gammel og kedelig ud.
Hvor Emmaljunga vognen har et flot design!

Har kun selv prøvet Emmalj. combi. - så kender desværre ikke til andet. Skal den kun bruges til et barn, så havde jeg da bare købt den billigste

Anmeld

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

Sidder og kigger lidt på nettet om jeg kan finde andre vogne i de farver 

Anmeld

9. oktober 2011

Clisolka

Hej 

Jeg ville til enhver tid vælge Emmaljunga!

Vi har en Trille herhjemme - godt nok en Gigant. Jo, den er fin nok, men vi har f.eks. haft problemer med forlæderet ikke er syet ordentligt og reflekserne på kalechen er ved at ryge af (de er syet på). Den har kun været brugt i 11 mrd. Det er bare nogle småting vi finder hele tiden. 

Stellet er jeg ikke utilfreds med - den klarede den hårde vinter sidste år/i år. Og så er den nem at køre med! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.