Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Janni. skriver: Min dårlige samvittighed er også forsvundet igen, han er slet ikke mærket af det blå mærke og bulen, men sådan lige da det skete kunne jeg bande over mig selv Det er nu godt at vi har den samvittighed
Min dårlige samvittighed er også forsvundet igen, han er slet ikke mærket af det blå mærke og bulen, men sådan lige da det skete kunne jeg bande over mig selv Det er nu godt at vi har den samvittighed
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ha ha ha eeeejjjjj hvor er han sød... og dygtig Hold da op en "sprællemand".. benene køre bare der ud af.. så sødt
Haha hvor er han sød
Den lykkelige skriver: Ha ha ha eeeejjjjj hvor er han sød... og dygtig Hold da op en "sprællemand".. benene køre bare der ud af.. så sødt
Taaaark Ja det ser faktisk ret sjovt ud
Babymor2010 skriver: Haha hvor er han sød
Takker
LouiseVous skriver: Åhhhhhh :') Sådan gjorde min kære pige det også i laaang tid Gode minder.. Men flot, dygtig dreng Så er der endnu mindre styr på ham:b smiler
Åhhhhhh :') Sådan gjorde min kære pige det også i laaang tid Gode minder.. Men flot, dygtig dreng Så er der endnu mindre styr på ham:b smiler
Ha ha ja der er i hvert fald ingen som skal vove at påstå, at han ikke rør sig Og ja nu er det slut med lade ligge selv ret længe af gangen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128