Vi kommer sprællende fremad ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

731 visninger
16 svar
0 synes godt om
9. oktober 2011

Lilje82

Så knækkede han endelig koden og fremfor bare at ligge og lege snurretop, så kommer han fremad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

Maja_4000

Hvor er han sød - Og dygtig !

Anmeld

9. oktober 2011

Lilje82

Maja_4000 skriver:

Hvor er han sød - Og dygtig !

He he tak - Det er optaget i går og det går allerede meget bedre i dag

Anmeld

9. oktober 2011

Janni.

Hvor er han bare dygtig! Det må være til stor fornøjelse for den unge herre 

Anmeld

9. oktober 2011

Lilje82

Janni. skriver:

Hvor er han bare dygtig! Det må være til stor fornøjelse for den unge herre 

Det er det Og nu skal moren til ar have øjnene med sig

Anmeld

9. oktober 2011

Janni.

Lilje82 skriver:

Det er det Og nu skal moren til ar have øjnene med sig

Åh ja, det lærte vi også idag at vi skal have frem over. Et øjeblik hvor jeg var uopmærksom, og knægten lå grædende med en potteplante i hovedet.  Ej hvor jeg havde dårlig samvittighed. 

Anmeld

9. oktober 2011

Lilje82

Janni. skriver:

Åh ja, det lærte vi også idag at vi skal have frem over. Et øjeblik hvor jeg var uopmærksom, og knægten lå grædende med en potteplante i hovedet.  Ej hvor jeg havde dårlig samvittighed. 

Årh stakkels lille pus... Her slår moren alt hvad der ligner blomster ihjel, så dem kan han da i det mindste ikke komme til skade på

Anmeld

9. oktober 2011

Janni.

Lilje82 skriver:

Årh stakkels lille pus... Her slår moren alt hvad der ligner blomster ihjel, så dem kan han da i det mindste ikke komme til skade på

Jeg slår også planterne ihjel, men farmand forsøger at holde dem i live med et par dråber vand cirka hver 14. dag, og de overlever  desværre 

Anmeld

9. oktober 2011

Lilje82

Janni. skriver:

Jeg slår også planterne ihjel, men farmand forsøger at holde dem i live med et par dråber vand cirka hver 14. dag, og de overlever  desværre 

Sej farmand alligevel og iøvrigt skal du ikke ha dårlig samvittighed, livet giver utallige knubs og vi kan jo ikke bære dem gennem livet desværre

Anmeld

9. oktober 2011

Janni.

Lilje82 skriver:

Sej farmand alligevel og iøvrigt skal du ikke ha dårlig samvittighed, livet giver utallige knubs og vi kan jo ikke bære dem gennem livet desværre

Min dårlige samvittighed er også forsvundet igen, han er slet ikke mærket af det blå mærke og bulen, men sådan lige da det skete kunne jeg bande over mig selv  Det er nu godt at vi har den samvittighed 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.