Puha en hård nat.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2009

SaNiNa

Diana/Claus skriver:

Ja det kan jeg godt forstå det går ikke du bliver syg igen Er han ved at blive rask manden?

Ja det er lille manden, som ligger og presser det jo os ved at være op over så mon ikke det derfor.

Synes godt nok det begynd og presse i underlivet det føles som om jeg går med en fodbold mellem benene

Han er da taget på arbejde i dag så han har det bedre nu... jeg derimod holder mig på sofaen med dynen idag osse og så må vi se i morgen om det er bedre...

Det må bare blive så dejlig når lille manden kommer ud... jo ikke særlig rart at føle man går rund med en bold... håber snart han vil se dagens lyst...

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Sikke et dejligt billede... kunne ikke lade være med at grine da jeg så det
Synes det er imponerende han kan holde ud at sove med det store dyr på maven

Håber du får sovet lidt bedre i nat

Anmeld

31. januar 2009

Diana...

Rikke skriver:

Sikke et dejligt billede... kunne ikke lade være med at grine da jeg så det
Synes det er imponerende han kan holde ud at sove med det store dyr på maven

Håber du får sovet lidt bedre i nat

Ja jeg grinte os mega meget da jeg var oppe og tisse første gang efter jeg havet smidt dem ud ha ha, og da jeg så stod op om morgen lå de lige præsis på samme måde ha ha så det måtte jeg jo lige skynde mig og tage et billed af.

Ja det håber jeg os men tror det desværre ikke tror det er fordi jeg er op over nu synes jeg har hørt flere sige at det svært og få sovet rigtig pga ond i maven og man fylder lige så meget som en hel flodhest hi hi...

Knusser til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.