Puha en hård nat.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

921 visninger
12 svar
0 synes godt om
31. januar 2009

Diana...

Puha i nat har jeg haft mega ond i maven og jeg har været oppe og tisse 13 gange, og kæresten har været forkølet så der har rigtig været snorken for alvor hos, så jeg spurgte om han ikke ville lægge sig ind på sofaen og sove så jeg kunne få sovet lidt...

Ja så ikke om min kære hund os svigter mig og ligger sig ind på sofaen sammen med far

De var så søde her er lige et lille billed fra da jeg stod op her til morgen, og sådan har de så ligget siden kl ca 2 i nat.

Rigtig god lørdag til alle...

Knus Diana
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2009

Janep

ih hvor træls du ikk har fået sovet så meget i nat, Kan godt selv huske at jeg var oppe mange gange om natten til sidst i min gravitet

Heh nårh et godt billed en stor fars dreng

Anmeld

31. januar 2009

Diana...

Janep skriver:

ih hvor træls du ikk har fået sovet så meget i nat, Kan godt selv huske at jeg var oppe mange gange om natten til sidst i min gravitet

Heh nårh et godt billed en stor fars dreng

Ja det er møg irriterende og maven fylder det hele og man kan ikke ligge som man gerne vil Men han kommer jo snart ud

Ja og han er kun 6 måneder så han bliver støre endnu men fars dreng er han når vi sover for han må gerne ligge på sin far han kan jo ikke rigtig ligge på mig med den fodbold og han er en rigtig puttegøj tosset hund

Knus

Anmeld

31. januar 2009

Janep

Diana/Claus skriver:

Ja det er møg irriterende og maven fylder det hele og man kan ikke ligge som man gerne vil Men han kommer jo snart ud

Ja og han er kun 6 måneder så han bliver støre endnu men fars dreng er han når vi sover for han må gerne ligge på sin far han kan jo ikke rigtig ligge på mig med den fodbold og han er en rigtig puttegøj tosset hund

Knus

hehe ja nemlig så er det godt der ikk er så længe til så glæder man sig extra meget

heh en stor skødehund

Anmeld

31. januar 2009

SaNiNa

Diana/Claus skriver:

Puha i nat har jeg haft mega ond i maven og jeg har været oppe og tisse 13 gange, og kæresten har været forkølet så der har rigtig været snorken for alvor hos, så jeg spurgte om han ikke ville lægge sig ind på sofaen og sove så jeg kunne få sovet lidt...

Ja så ikke om min kære hund os svigter mig og ligger sig ind på sofaen sammen med far

De var så søde her er lige et lille billed fra da jeg stod op her til morgen, og sådan har de så ligget siden kl ca 2 i nat.

Knus Diana

Nej hvor de godt putter...

Åh 13 gang det var da utrolig mange gang du har være oppe i nat... håber du har fået sovet lidt mere efter kl 2 så... her hjemme har jeg osse smidt kæresten ind på sofaen men det nu mere for ikke at blive smittet igen...

Er det lille maven som presser på mon siden du har ondt?

Anmeld

31. januar 2009

Pia.

Diana/Claus skriver:

Knus Diana

Øv sikke en møg nat du har haft i nat... Håber det bliver bedre i nat...

Men det ser til gengæld ud som om drengene har sovet fantastisk... hvor er det bare et super godt billede.... Simpelthen så kært.....

Knus Pia.

Anmeld

31. januar 2009

Heidi.

Knus Diana

Det du beskriver, er fuldstændigt sådan min sidste fødsel startede...

Anmeld

31. januar 2009

Diana...

Heidi-Godsk skriver:

Det du beskriver, er fuldstændigt sådan min sidste fødsel startede...

Wee så puffer han måske snart ud

Anmeld

31. januar 2009

Diana...

PiaR skriver:

Øv sikke en møg nat du har haft i nat... Håber det bliver bedre i nat...

Men det ser til gengæld ud som om drengene har sovet fantastisk... hvor er det bare et super godt billede.... Simpelthen så kært.....

Knus Pia.

Ja det håber jeg os men tror det ikke sådan har det været de sidste par dage og synes det bliver lidt være for hver nat. men det nok fordi han presser på nu ham lille manden.

Knus

Anmeld

31. januar 2009

Diana...

Sanne skriver:

Nej hvor de godt putter...

Åh 13 gang det var da utrolig mange gang du har være oppe i nat... håber du har fået sovet lidt mere efter kl 2 så... her hjemme har jeg osse smidt kæresten ind på sofaen men det nu mere for ikke at blive smittet igen...

Er det lille maven som presser på mon siden du har ondt?

Ja det kan jeg godt forstå det går ikke du bliver syg igen Er han ved at blive rask manden?

Ja det er lille manden, som ligger og presser det jo os ved at være op over så mon ikke det derfor.

Synes godt nok det begynd og presse i underlivet det føles som om jeg går med en fodbold mellem benene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.