Madam Blå skriver:
Og umiddelbart efter graviditet?
Jeg er i krise! Jeg elsker min kæreste over alt, men for helvede hvor er jeg bare træt af ham.. Han er så lad, og man skal seriøst bede ham om alt. INTET kommer af sig selv. Om det er regningen, der ligger på bordet, opvasken der står, invitationer som skal svares på.. Han gør bare intet. Heller ikke når han er blevet bedt om det. Han glemmer alt, hvad han skal.. Han er normalt temmelig dårlig til at tage initiativ til noget som helst - men han kan slet ikke tage initiativ længere.
Det går mig på, da jeg er 100% afhængig af ham.. Min bækkenløsning er ond, og jeg kan intet. Overhovedet. (Det er garanteret der, vores problemer bla. ligger.. Det er mega hårdt at bare ligge hele dagen, og vente på, at han gør tingene.. Jeg vil jo ikke blive ved med at bede ham om alt. Han jonglerer med både skole, arbejde, husholdning og en kæreste der vrider og græder af smerte i et par timer hver dag... MEN alligevel kan jeg ikke have, at han ikke kan finde ud af at have styr på noget som helst. Åh den dobbelthed)
Jeg ved godt, at parforholdet ændres under en graviditet og efter.. Men hvad gør man, når man er ved at gå ud af sit gode skind? Og "kæreste-kontoen" er i minus? Så der bare ikke er mere at tage af..
Hvordan var/er jeres forhold? Er det kun hos os, at det er dødt for tiden?
Nu er det 3 gang jeg læser dit indlæg - og jeg har virkelig tænkt over hvordan vores forhold ændrede sig. Det gjorde det ikke under graviditeten (og har tjekket med manden, han siger det samme).
Og efter graviditeten - tja der havde vi lidt problemer. Ikke nok til at gå fra hinanden, men nok til at store ord fløj gennem luften. Men jeg kan huske vi havde en lang og god snak da knægten var 3-4 måneder. Der var kameler for os begge at sluge, men jeg kan huske at vi aftale at skulle lære hinanden at kende igen, nu hvor vi havde fået mor og far som titler. Og at vi skulle lære at acceptere hinanden som de personer vi nu engang er.
Og det må have gjort, for jeg kan ikke mindes at vores forhold har været stærkere end det er blevet de senere år. Og vi har alligevel været sammen i 14 år, så det må da tælle lidt 
Jeg tror i trænger til at snakke, og acceptere hinanden som dem i er