chokoladekage med flydene hjerte??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2011

Majbriteriksen

Kay skriver:

oki... tak det vil jeg prøve.. og nemlig... det er rigtig super hvis man kan lave dem i god tid og så bare bage lige inden de skal bruges... hader at være i køkkenet når jeg har gæster...

Det gør jeg også, derfor er den perfekt. Vi har fået vanilieis til. Elsker kage og is sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

Kay

Majbriteriksen skriver:

Det gør jeg også, derfor er den perfekt. Vi har fået vanilieis til. Elsker kage og is sammen

nemlig og så helt lun kage... mums

Anmeld

21. oktober 2011

igt

Du kunne måske også forsigtigt spørge i den restaurant hvor du fik serveret kagen, om hvad den består af.

Anmeld

21. oktober 2011

Kay

igt skriver:

Du kunne måske også forsigtigt spørge i den restaurant hvor du fik serveret kagen, om hvad den består af.

det behøves slet ikke... den opskrift jeg fandt frem til er meget bedre s

Anmeld

21. oktober 2011

igt

Kay skriver:

det behøves slet ikke... den opskrift jeg fandt frem til er meget bedre s

Så må jeg også prøve den     Er den svær at lave?

Anmeld

22. oktober 2011

Kay

igt skriver:

Så må jeg også prøve den     Er den svær at lave?

overhoved ikke... super nem... og den kan/skal fryses før den skal i ovnen... så i princippet kan man lave dem som muffins længe før de skal bruges og så tage dem op og direkte i ovnen når de så skal bruges... skide smart

Anmeld

22. oktober 2011

.....

UHM elsker sådan en chokolade kage..blev forelsket i den da jeg spiste den på Jensens Bøfhus en dag, MUMS

Men ser vidst ud som om at du har fundt en opskrift

Anmeld

22. oktober 2011

Kay

Strawberry skriver:

UHM elsker sådan en chokolade kage..blev forelsket i den da jeg spiste den på Jensens Bøfhus en dag, MUMS

Men ser vidst ud som om at du har fundt en opskrift

jeps det har jeg og kæresten sys der altid skal være hjemme til at lave sådan nogle... hihi...

Anmeld

22. oktober 2011

.....

Kay skriver:

jeps det har jeg og kæresten sys der altid skal være hjemme til at lave sådan nogle... hihi...

De smager altså også bare rigtig godt  Bedre end almindelig chokoladekage synes jeg

Anmeld

22. oktober 2011

Kay

Strawberry skriver:

De smager altså også bare rigtig godt  Bedre end almindelig chokoladekage synes jeg

meget bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.