chokoladekage med flydene hjerte??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.492 visninger
34 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. oktober 2011

Kay

var ude og spise på resturant og fik den lækreste chokolaade kage hvor midten var flydende... mums....

tænkte at det kan jeg da også selv lave... har brugten opskrift fra det søde liv... men sys ikke den er helt så god...

er der nogle af jer der har en god opskrift på en chokolade kage der er flydende i midten??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

lycly

Jeg kender ikke nogen opskrift, men følger lige med for det lyder lækkert !!

Anmeld

8. oktober 2011

Kay

LunaLykke skriver:

Jeg kender ikke nogen opskrift, men følger lige med for det lyder lækkert !!

det er også super lækkert lige noget for chokolade elskere

Anmeld

8. oktober 2011

twinboys

tjekker lige min chokoladebog...

Anmeld

8. oktober 2011

twinboys

desværre ingen opskrift på sådan en...

Anmeld

8. oktober 2011

Anonym

Kay skriver:

var ude og spise på resturant og fik den lækreste chokolaade kage hvor midten var flydende... mums....

tænkte at det kan jeg da også selv lave... har brugten opskrift fra det søde liv... men sys ikke den er helt så god...

er der nogle af jer der har en god opskrift på en chokolade kage der er flydende i midten??

Har ikke nogen konkret opskrift - men du kan da bare google "chokoladefondant"???

Anmeld

8. oktober 2011

Kay

twinboys skriver:

desværre ingen opskrift på sådan en...

øvøvøv...

Anmeld

8. oktober 2011

Kay

Anonym skriver:

Har ikke nogen konkret opskrift - men du kan da bare google "chokoladefondant"???

ja hvis det er det den hedder... så kan jeg da bare det

men hvis der nu sad en her inde med en super god opskrift... ville det jo være dejlig istedet for at jeg skal prøve alle dem der ligger på nettet for at finde en god en

Anmeld

8. oktober 2011

Nettemor

Kay skriver:

ja hvis det er det den hedder... så kan jeg da bare det

men hvis der nu sad en her inde med en super god opskrift... ville det jo være dejlig istedet for at jeg skal prøve alle dem der ligger på nettet for at finde en god en

Men fordelen ved det, er jo at du har en god undskyldning for at smage en masse kage med chokolade i den gode sags tjeneste selvfølgelig
Forresten så har Arla en på deres hjemmeside.. Men ved ikke hvor god den er. Har bare fået den anbefalet..

Anmeld

8. oktober 2011

Majbriteriksen

Kay skriver:

Hej

Syntes at du skal gå på opskrifter.dk og søge på blødende chokoladekage med brombærkompot. Dem har jeg lavet de sidste gange vi har haft gæster. UHM siger jeg bare. Og det er perfekt at man kan lave dem på forhånd, så skal man ikke bruge en masse tid i køkkenet når man har gæsterne. Jeg plejer at bage dem lige inden de skal på bordet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.