Hvor køber I metervarer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2011

Mi

Jeg har købt mest i stof2000, vores stof og stil er noget rodet og har ikke rigtig noget spændende. I hvert fald er det hele så uoverskueligt, at man ikke kan finde noget. Jeg har også fundet en lille lokal stofbutik i Esbjerg som er god.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

Malonde1985

Mi skriver:

Jeg har købt mest i stof2000, vores stof og stil er noget rodet og har ikke rigtig noget spændende. I hvert fald er det hele så uoverskueligt, at man ikke kan finde noget. Jeg har også fundet en lille lokal stofbutik i Esbjerg som er god.

Ok :-) må kigge lidt rundt så.. Er vild med uglestof, så det er lidt det jeg er på udkig efter til en fornuftig pris ;-)

Anmeld

8. oktober 2011

Mi

Malonde1985 skriver:

Ok :-) må kigge lidt rundt så.. Er vild med uglestof, så det er lidt det jeg er på udkig efter til en fornuftig pris ;-)

I stof2000 koster det ca 70-100kr pr meter. Jeg tror ikke man finder det meget billigere. Det holder sig ok frisk i farverne syntes jeg.

Anmeld

9. oktober 2011

TheLittleOne

Jeg syntes stofogstil er billigst! og stof2000 er dyrere...

Jeg køber mest stof i stofogstil, men kombinere dte så med noget fra stof2000 og et dyrt sted som ligger i lyngby(kan ikke lige huske hvad det hedder)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.