Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har købt mest i stof2000, vores stof og stil er noget rodet og har ikke rigtig noget spændende. I hvert fald er det hele så uoverskueligt, at man ikke kan finde noget. Jeg har også fundet en lille lokal stofbutik i Esbjerg som er god.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mi skriver: Jeg har købt mest i stof2000, vores stof og stil er noget rodet og har ikke rigtig noget spændende. I hvert fald er det hele så uoverskueligt, at man ikke kan finde noget. Jeg har også fundet en lille lokal stofbutik i Esbjerg som er god.
Malonde1985 skriver: Ok :-) må kigge lidt rundt så.. Er vild med uglestof, så det er lidt det jeg er på udkig efter til en fornuftig pris ;-)
Ok :-) må kigge lidt rundt så.. Er vild med uglestof, så det er lidt det jeg er på udkig efter til en fornuftig pris ;-)
I stof2000 koster det ca 70-100kr pr meter. Jeg tror ikke man finder det meget billigere. Det holder sig ok frisk i farverne syntes jeg.
Jeg syntes stofogstil er billigst! og stof2000 er dyrere...
Jeg køber mest stof i stofogstil, men kombinere dte så med noget fra stof2000 og et dyrt sted som ligger i lyngby(kan ikke lige huske hvad det hedder)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128