Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor køber I metervarer henne - hvor er det billigst??
Jeg har kigget på stofogstuff.dk - de er umiddelbart ok billige tror jeg, og har en masse lækkert stof
MEN hvor handler du/I metervarer????
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har aldrig købt på nettet .. Vil gerne mærke på stoffet først
Men køber i Stof & Stil , Stof2000 og så vores lille lokale stofbutik her i byen :b
Maja_4000 skriver: Jeg har aldrig købt på nettet .. Vil gerne mærke på stoffet først Men køber i Stof & Stil , Stof2000 og så vores lille lokale stofbutik her i byen :b
Ok må man spørge hvad du syer???
Malonde1985 skriver: Ok må man spørge hvad du syer???
Det bliver desværre ikke til så meget for tiden Men syer til min datter - bukser , puder , legetøj og sådan :b
Maja_4000 skriver: Det bliver desværre ikke til så meget for tiden Men syer til min datter - bukser , puder , legetøj og sådan :b
Dejligt
Jeg har indtil nu syet et par nederdele til min datter, nogle puder, samt et sæt sengetøj .. Har ALDRIG i mit liv syet før - eller jo i folkseskolen Er blevet HELT bidt af det
Malonde1985 skriver: Dejligt Jeg har indtil nu syet et par nederdele til min datter, nogle puder, samt et sæt sengetøj .. Har ALDRIG i mit liv syet før - eller jo i folkseskolen Er blevet HELT bidt af det
Det var det samme med mig Hehe
Maja_4000 skriver: Det var det samme med mig Hehe
gad faktisk godt være i syklub, hvor man kunne hygge sammen om det med andre, og man kunne hjælpe hinanden
Malonde1985 skriver: gad faktisk godt være i syklub, hvor man kunne hygge sammen om det med andre, og man kunne hjælpe hinanden
Ja , det lyder også hyggeligt
Malonde1985 skriver: Hvor køber I metervarer henne - hvor er det billigst?? Jeg har kigget på stofogstuff.dk - de er umiddelbart ok billige tror jeg, og har en masse lækkert stof MEN hvor handler du/I metervarer????
Jeg har lige kigget på deres hjemmeside og syntes faktisk at det er rigtig dyrt! Jeg køber mit stof i stofogstil eller stof 2000. Har det ligesom Maja_4000, vil helst mærke på det
TheLittleOne skriver: Jeg har lige kigget på deres hjemmeside og syntes faktisk at det er rigtig dyrt! Jeg køber mit stof i stofogstil eller stof 2000. Har det ligesom Maja_4000, vil helst mærke på det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128