Hvor køber I metervarer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.515 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. oktober 2011

Malonde1985

Hvor køber I metervarer henne - hvor er det billigst??

Jeg har kigget på stofogstuff.dk - de er umiddelbart ok billige tror jeg, og har en masse lækkert stof 

MEN hvor handler du/I metervarer???? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

Maja_4000

Jeg har aldrig købt på nettet .. Vil gerne mærke på stoffet først

Men køber i Stof & Stil , Stof2000 og så vores lille lokale stofbutik her i byen :b

Anmeld

8. oktober 2011

Malonde1985

Maja_4000 skriver:

Jeg har aldrig købt på nettet .. Vil gerne mærke på stoffet først

Men køber i Stof & Stil , Stof2000 og så vores lille lokale stofbutik her i byen :b

Ok  må man spørge hvad du syer??? 

Anmeld

8. oktober 2011

Maja_4000

Malonde1985 skriver:

Ok  må man spørge hvad du syer??? 

Det bliver desværre ikke til så meget for tiden Men syer til min datter - bukser , puder , legetøj og sådan :b

Anmeld

8. oktober 2011

Malonde1985

Maja_4000 skriver:

Det bliver desværre ikke til så meget for tiden Men syer til min datter - bukser , puder , legetøj og sådan :b

Dejligt 

Jeg har indtil nu syet et par nederdele til min datter, nogle puder, samt et sæt sengetøj .. Har ALDRIG i mit liv syet før - eller jo i folkseskolen  Er blevet HELT bidt af det 

Anmeld

8. oktober 2011

Maja_4000

Malonde1985 skriver:

Dejligt 

Jeg har indtil nu syet et par nederdele til min datter, nogle puder, samt et sæt sengetøj .. Har ALDRIG i mit liv syet før - eller jo i folkseskolen  Er blevet HELT bidt af det 

Det var det samme med mig Hehe

Anmeld

8. oktober 2011

Malonde1985

Maja_4000 skriver:

Det var det samme med mig Hehe

gad faktisk godt være i syklub, hvor man kunne hygge sammen om det med andre, og man kunne hjælpe hinanden 

Anmeld

8. oktober 2011

Maja_4000

Malonde1985 skriver:

gad faktisk godt være i syklub, hvor man kunne hygge sammen om det med andre, og man kunne hjælpe hinanden 

Ja , det lyder også hyggeligt

Anmeld

8. oktober 2011

TheLittleOne

Malonde1985 skriver:

Hvor køber I metervarer henne - hvor er det billigst??

Jeg har kigget på stofogstuff.dk - de er umiddelbart ok billige tror jeg, og har en masse lækkert stof 

MEN hvor handler du/I metervarer???? 

Jeg har lige kigget på deres hjemmeside og syntes faktisk at det er rigtig dyrt! Jeg køber mit stof i stofogstil eller stof 2000. Har det ligesom Maja_4000, vil helst mærke på det

Anmeld

8. oktober 2011

Malonde1985

TheLittleOne skriver:

Jeg har lige kigget på deres hjemmeside og syntes faktisk at det er rigtig dyrt! Jeg køber mit stof i stofogstil eller stof 2000. Har det ligesom Maja_4000, vil helst mærke på det

Er det dyrt?? Nu har jeg ikke været i stof2000, men har været i stof og stil heri Sverige og har fundet en masse fede rester til næsten ingen penge :-). Måske jeg sku kigge i stof2000 en dag så :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.