sådan ender du hvis du brækker maven ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

Anette&Sophia

Ma-lu skriver:

Tak, .

Jeg blir nød til at prøve tirsdag hvis jeg ik har født endnu!

så må du lige klemme ballerne sammen hæhæ.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Ma-lu

Anette&Sophia skriver:

så må du lige klemme ballerne sammen hæhæ.

Ik andet for

Anmeld

28. maj 2012

Anette&Sophia

Ma-lu skriver:

Ik andet for

hæhæ. nemlig

Anmeld

28. maj 2012

Solstrålebørn

Synes det er en vild fed idé... 

Anmeld

29. maj 2012

Kløver

Hvor fint og sjovt : D

Nu kan det være jeg spørger dumt men hvad bruger man sådan en stor gips mave til, den fylder jo meget ?

Men flot er den

Anmeld

29. maj 2012

Anette&Sophia

Maja84 skriver:

Nu kan det være jeg spørger dumt men hvad bruger man sådan en stor gips mave til, den fylder jo meget ?

Men flot er den

min mor har limet den fast på et lærred, og pyntet den med et silkebånd ( for at vise det er fra da jeg var gravid med sophia )
og så har hun lavet noget roseværk i glimmer i hjørnerne :-) 

Anmeld

29. maj 2012

MortilElias2010

Anette&Sophia skriver:

Min mor er meget kreativ anlagt, og havde da lige købt en masse gibs, som jeg så skulle tortureres med. :p
Det skal lige siges at det var p**** koldt og at man ihvert fald ikke kom i tvivl om hvor ens brystvorter sad. hold da helt maule! haha.

Jeg blev først rullet ind i madfolie, hvor min mor bl.a ligepludselig udbryder: "Du ligner en kebabrulle!" HAHA
Men da det ikke ville sidde ordentligt ved mine babsenutter, måtte vi stoppe under, og så fik jeg glædeligt selv lov til at smøre dem ind i vaseline, så gibsen kunne slippe igen, istedet for at sidde fast i de små dun man nu engang har på kroppen. jeg spørger så min mor, hvor meget der skal på, hvor til hun svare at det måtte jeg da selv have en fornemmelse for, hvor jeg så udbryder: "det er jo ligesom ikke på patterne jeg er vant til at smøre vaseline!" godt så netteh b haha. så ved din mor det
Det var nu også en meget mærkelig følelse at have ens mor til at stå og ligge gibs på ens babsenutter, hvorefter hun skal glatte det ud med fingrene, - også over ens brystvorter, som i forvejen var meget følsomme og kildne. iiiiiihhh. - men så kunne vi da også grine lidt ad det

Men glæder mig til at se det helt færdige resultat, da gibsen skal ligge og tørre i 3 dage. og så skal der selvfølgelig et lyserødt silkebånd rundt om for at symbolisere den lille prinsesse der gemmer sig derinde

Hvor er det bare en SMUK gipsafstøbning! 

Anmeld

29. maj 2012

MortilElias2010

Maja84 skriver:

Men flot er den

Vi malede f.eks vores med tre bjerge som symboliserede min mand, mig og vores ene kat dengang, vores søn blev symboliseret med en smuk stor solopgang og så lavede vi den op til en lampe som så hængte på vores søns værelse det første halvandet år efter at han blev født. Den er nu smidt ud, men vi har taget massevis af billeder af den som minde 

Anmeld

29. maj 2012

Anette&Sophia

MortilElias2010 skriver:

Hvor er det bare en SMUK gipsafstøbning! 

tusind tak 

Anmeld

30. maj 2012

Ma-lu

Anette&Sophia skriver:

hæhæ. nemlig

Æv jeg nåede det ikke, 'kom til' at føde tirsdag  

Men det var ej heller mindre end fantastisk ))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.