anetteb skriver:
Min mor er meget kreativ anlagt, og havde da lige købt en masse gibs, som jeg så skulle tortureres med. :p
Det skal lige siges at det var p**** koldt og at man ihvert fald ikke kom i tvivl om hvor ens brystvorter sad. hold da helt maule!
haha.
Jeg blev først rullet ind i madfolie, hvor min mor bl.a ligepludselig udbryder: "Du ligner en kebabrulle!" HAHA
Men da det ikke ville sidde ordentligt ved mine babsenutter, måtte vi stoppe under, og så fik jeg glædeligt selv lov til at smøre dem ind i vaseline, så gibsen kunne slippe igen, istedet for at sidde fast i de små dun man nu engang har på kroppen. jeg spørger så min mor, hvor meget der skal på, hvor til hun svare at det måtte jeg da selv have en fornemmelse for, hvor jeg så udbryder: "det er jo ligesom ikke på patterne jeg er vant til at smøre vaseline!" godt så netteh b
haha. så ved din mor det 
Det var nu også en meget mærkelig følelse at have ens mor til at stå og ligge gibs på ens babsenutter, hvorefter hun skal glatte det ud med fingrene, - også over ens brystvorter, som i forvejen var meget følsomme og kildne. iiiiiihhh. - men så kunne vi da også grine lidt ad det 
Men glæder mig til at se det helt færdige resultat, da gibsen skal ligge og tørre i 3 dage. og så skal der selvfølgelig et lyserødt silkebånd rundt om for at symbolisere den lille prinsesse der gemmer sig derinde 
Hvor er det bare en super fin ide
Og hvor har du en smuk mave.
Hvor bliver det spændende for jer at få hende ud i den virkelige verden 
Du må meget gerne smide et billede ind af det færdige resultat med bånd. Kunne jeg rigtig godt tænke mig at se.
Held og lykke med det hele
Anmeld