Begyndende veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2011

Risen

Anonym skriver:

Jamen det kan jeg ikke helt, for det er sådan en lidt uspecifik smerte i lænden/lidt om i maven som kommer sådan snigende og går lidt igen, så det er svært at sige hvornår de starter og stopper. Og er i tvivl om det bare er fordi jeg har ondt i lænden i det hele taget

orh okay. Jeg krydser for dig Giv endelig en opdatering 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

Zeus

Anonym skriver:

Kan bare ikke finde ud af om jeg har begyndende veer eller bare ondt i lænden.. det kommer og går og er ikke overdrevet smerte, men det er det vel heller ikke i starten

Med Isabella, vidste jeg slet ikke at jeg havde veer de første 3 timer, fordi jeg troede de skulle gøre mere ondt end de gjorde.. De nev bare lidt i understellet, det var det eneste. Men ehm, det gjorde de så efter de 3 timer 

Anmeld

7. oktober 2011

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Nej, det bliver stille og roligt værre og reelmæssigt. Ellers kan det gå i sig selv igen.

det må godt nok gerne være noget der bliver til noget.. men egentlig tvivler jeg

Anmeld

7. oktober 2011

Anonym trådstarter

Risen skriver:

orh okay. Jeg krydser for dig Giv endelig en opdatering 

Skal jeg nok - men det bliver sikkert ikk til noget hvis jeg kender min krop ret.. hehe

Anmeld

7. oktober 2011

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Med Isabella, vidste jeg slet ikke at jeg havde veer de første 3 timer, fordi jeg troede de skulle gøre mere ondt end de gjorde.. De nev bare lidt i understellet, det var det eneste. Men ehm, det gjorde de så efter de 3 timer 

hehehe! ja, skøøøøn udvikling altså

Anmeld

7. oktober 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

det må godt nok gerne være noget der bliver til noget.. men egentlig tvivler jeg

Lad os satse

Anmeld

7. oktober 2011

Zeus

hehehe! ja, skøøøøn udvikling altså

Arhmen altså.. Vandet gik først, og da jeg ringede til sygehuset fik jeg af vide, at fordi vandet var gået, kunne det godt begynde at nive lidt, og være lidt irriteret dernede.. Hun mente ikke jeg fødte lige med det samme, fordi jeg jo var førstegangsfødende, så jeg kunne sagtens vente med at komme til om formiddagen (kl. var vist omkring kl.01).. Så da de begyndte at nive, så troede jeg jo bare det var derfor Det gik først op for mig ved 05-tiden, at det jo nok var veer jeg havde, og ikke bare "irritationer", og det var også først dér de begyndte at gøre rigtig ondt..

Jeg kom på sygehuset kl.05.50 hvor jeg var åbnet 5 cm, 06.20 var jeg 10 cm, og hun var ude k.06.43..

Det niver nok lidt my ass!

Anmeld

7. oktober 2011

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Arhmen altså.. Vandet gik først, og da jeg ringede til sygehuset fik jeg af vide, at fordi vandet var gået, kunne det godt begynde at nive lidt, og være lidt irriteret dernede.. Hun mente ikke jeg fødte lige med det samme, fordi jeg jo var førstegangsfødende, så jeg kunne sagtens vente med at komme til om formiddagen (kl. var vist omkring kl.01).. Så da de begyndte at nive, så troede jeg jo bare det var derfor Det gik først op for mig ved 05-tiden, at det jo nok var veer jeg havde, og ikke bare "irritationer", og det var også først dér de begyndte at gøre rigtig ondt..

Jeg kom på sygehuset kl.05.50 hvor jeg var åbnet 5 cm, 06.20 var jeg 10 cm, og hun var ude k.06.43..

Det niver nok lidt my ass!

Fååååårk! det er dælme gået hurtigt så :O :O Frygter godt nok også hvis nu man tager for sent derinde og man lige pludselig skal presse heldigvis bor vi 5-10 min fra sygehuset i bil. Måske max 5 endda. hehe!

Anmeld

7. oktober 2011

Zeus

Anonym skriver:

Fååååårk! det er dælme gået hurtigt så :O :O Frygter godt nok også hvis nu man tager for sent derinde og man lige pludselig skal presse heldigvis bor vi 5-10 min fra sygehuset i bil. Måske max 5 endda. hehe!

Jeg skulle have født på sønderborg sygehus, men heldigvis kørte vi til tjek her i Haderslev først, ellers havde jeg født i vejkanten

Haha, her anden gang sagde min jordemor også, at jeg skulle komme ind, lige snart jeg mærkede den første ve! Der frygtede jeg mere at skulle rende på fødegangen hver anden dag, men jeg ramte rigtigt, og kom kun den ene gang

Anmeld

7. oktober 2011

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Jeg skulle have født på sønderborg sygehus, men heldigvis kørte vi til tjek her i Haderslev først, ellers havde jeg født i vejkanten

Haha, her anden gang sagde min jordemor også, at jeg skulle komme ind, lige snart jeg mærkede den første ve! Der frygtede jeg mere at skulle rende på fødegangen hver anden dag, men jeg ramte rigtigt, og kom kun den ene gang

Hehe godt ramt så Men jeg tror ikke der er noget her alligevel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.