Begyndende veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.823 visninger
29 svar
0 synes godt om
7. oktober 2011

Anonym trådstarter

Er begyndende veer altid medfulgt af hård mave/livmoder? eller kan man godt have begyndende veer uden livmoderen bliver hård?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

Risen

Anonym skriver:

Er begyndende veer altid medfulgt af hård mave/livmoder? eller kan man godt have begyndende veer uden livmoderen bliver hård?

Det lægger man ikke engang mærke til når man har veer Hihi, eller det gjorde jeg i hvert fald slet ikke Kun ved plukkeveer

Anmeld

7. oktober 2011

Anonym trådstarter

Risen skriver:

Det lægger man ikke engang mærke til når man har veer Hihi, eller det gjorde jeg i hvert fald slet ikke Kun ved plukkeveer

Jow jow men nu er der jo forskel på smerten på bare begyndende veer og så de hardcore

Anmeld

7. oktober 2011

Kofoed.

Da jeg havde mine egne veer, lagde jeg ikke så meget mærke til at mave blev hård, men trykkede jeg på maven, så var det som en sten. Så jeg vil sige, ja det skal den.
Efter vedroppet blev sat til, lagde jeg MEGET mærke til, at det hele blev hårdt og udvidende sig, ligesom ved en plukve, dog blandet med de værste lændesmerter.

Anmeld

7. oktober 2011

Risen

Anonym skriver:

Jow jow men nu er der jo forskel på smerten på bare begyndende veer og så de hardcore

Ja selvfølgelig. Jeg havde desværre bare ikke nogle begyndende veer Det var sgu lige på og hårdt  Har du veer nu da? 

Anmeld

7. oktober 2011

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Da jeg havde mine egne veer, lagde jeg ikke så meget mærke til at mave blev hård, men trykkede jeg på maven, så var det som en sten. Så jeg vil sige, ja det skal den.
Efter vedroppet blev sat til, lagde jeg MEGET mærke til, at det hele blev hårdt og udvidende sig, ligesom ved en plukve, dog blandet med de værste lændesmerter.

Kan bare ikke finde ud af om jeg har begyndende veer eller bare ondt i lænden.. det kommer og går og er ikke overdrevet smerte, men det er det vel heller ikke i starten

Anmeld

7. oktober 2011

Anonym trådstarter

Risen skriver:

Ja selvfølgelig. Jeg havde desværre bare ikke nogle begyndende veer Det var sgu lige på og hårdt  Har du veer nu da? 

Det er det jeg ikke helt ved

Anmeld

7. oktober 2011

Risen

Anonym skriver:

Det er det jeg ikke helt ved

Prøv at tage tid på dem Hvor lang tid går der imellem og hvor længe varer de? 

Anmeld

7. oktober 2011

Anonym trådstarter

Risen skriver:

Prøv at tage tid på dem Hvor lang tid går der imellem og hvor længe varer de? 

Jamen det kan jeg ikke helt, for det er sådan en lidt uspecifik smerte i lænden/lidt om i maven som kommer sådan snigende og går lidt igen, så det er svært at sige hvornår de starter og stopper. Og er i tvivl om det bare er fordi jeg har ondt i lænden i det hele taget

Anmeld

7. oktober 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Kan bare ikke finde ud af om jeg har begyndende veer eller bare ondt i lænden.. det kommer og går og er ikke overdrevet smerte, men det er det vel heller ikke i starten

Nej, det bliver stille og roligt værre og reelmæssigt. Ellers kan det gå i sig selv igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.