Luxusproblem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2009

Honningblomst

Jeg ville klart tage lidt ud....gøre mig lækker over for min mand og ud og spise god mad....se en god film eller endnu bedre noget teater og så hjem og få et glas vin og snakke.
Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2009

SaNiNa

Her tror jeg vi ville tage ud og spise en rigtig lækker middag og så hjem på sofaen og se en dvd film eller to sammen...

Så lidt af begge dele her...

Anmeld

30. januar 2009

Nemesis

Eva skriver:

Jeg ville klart tage lidt ud....gøre mig lækker over for min mand og ud og spise god mad....se en god film eller endnu bedre noget teater og så hjem og få et glas vin og snakke.
Knus..

enig :-) Sidst manden og jeg skulle i biffen nåede vi slet ikke længere end til den gode mad. Vi nød at kunne sidde og nyde god vin, snakke, flirte uden at blive afbrudt eller tænke på unger :-)

At der så var et par overraskelser til at ...sætte fut i stemningen gjorde det jo kun sjovere :-)

Anmeld

30. januar 2009

1977

Profilbillede for 1977
Hej alle sammen og mange tak for jeres svar Men svigerfar har lige lavet en lille ændring i vores planer. Han har fået sin forsikring for sin blodprop, og vi er lige blevet 20.000 kr rigere Så det bliver vist en lille middag i Århus i stedet for

Anmeld

30. januar 2009

Kvindemin

Jeanne skriver:

Hej alle sammen og mange tak for jeres svar Men svigerfar har lige lavet en lille ændring i vores planer. Han har fået sin forsikring for sin blodprop, og vi er lige blevet 20.000 kr rigere Så det bliver vist en lille middag i Århus i stedet for

Hold kæft hvor snyd.
Ses vi i Århus, jeg er der om en time

Anmeld

30. januar 2009

SaNiNa

Chritinap skriver:

Hold kæft hvor snyd.
Ses vi i Århus, jeg er der om en time

ååårh århus, får helt lyst til Annettes mummmh

Stort tillykke dem de 20.000 det må være så kanon lækkert...

God weekend

Anmeld

30. januar 2009

1977

Profilbillede for 1977
Sanne skriver:

ååårh århus, får helt lyst til Annettes mummmh

Stort tillykke dem de 20.000 det må være så kanon lækkert...

God weekend

JEg er nu ikke så meget til Annettes, men mere til de des ved banegården Eller XL til frokost MUMS!!!

Anmeld

31. januar 2009

SaNiNa

Jeanne skriver:

JEg er nu ikke så meget til Annettes, men mere til de des ved banegården Eller XL til frokost MUMS!!!

Dm har vi ikke prøvet vi kommer kun i århus når vi skal besøge min kærestes bror og hans kæreste og så lige når vi skal i ikea

Men de skal da prøves

Anmeld

31. januar 2009

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Eva skriver:

Knus..

Nemlig Eva! helt sikkert også valget her...

Anmeld

31. januar 2009

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Nu så jeg lige indlægget med jeres formueforøgelse, se så ville jeg jo vælge at spise RIGTIG lækkert, på en rigtig gourmet restaurant med 5-8 retter og matchende vin, det ELSKER vi herhjemme, og bruger gerne penge på det et par gange i året.
- Det er jo en helaftens forestlling så ingen bio.

Faktisk tror jeg ikke vi ville vælge biograf løsningen og slet ikke pizza og dvd.
ELSKER lækker mad og vin, pizza og dvd er til søndagshygge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.