Luxusproblem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken kæresteaften?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.855 visninger
23 svar
0 synes godt om
30. januar 2009

1977

Profilbillede for 1977
Jep jeg har ugens luxusproblem Jesse skulle være hos sin farmor i morgen formiddag, men hun ringede i dag og spurgte om hun måtte beholde ham til søndag. Jow da Så nu har jeg kæresteaften med manden og han har sagt at jeg må bestemme...så skal det være pizza og dvd film på sofaen eller stor bøf og en tur i biffen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2009

Becks

Jeg har stemt pizza og dvd...
der er der ikke noget mere hyggeligt og romantisk, at ligge arm i arm med manden på sofaen, se en god film, massere hinanden

Håber I får en alletiders aften helt alene
Knus

Anmeld

30. januar 2009

Kloster

Hej.
Ej hvor skønt med en kæresteaften. Sjældent vi har det.
Nå men jeg har valgt pizza og dvd. Så kan man nemlig sidde og hygge, nusse, nysse og nyde aftenen på en anden måde Synes jeg...

Kloster

Anmeld

30. januar 2009

Miss BananaHammock

Har også stemt dvd og pizza... også kan i jo altid sætte dvd'en på pause

Anmeld

30. januar 2009

Diana...

Pizza og Dvd, det så dejligt bare og være hjemme og hygge alene med en god film og noget rigtig god intimt massage.

Anmeld

30. januar 2009

fam.4xc

Jeg har ik stemt for jeg havde valgt brunch og måske en tidlig bif tur efterfuldt af en god hjemme middag med dæmpet musik og lys og hvad det ellers måtte bringe

Anmeld

30. januar 2009

Miamaja

jeg hader at gaa i biffen.. synes det er meget bedre at se film derhjemme eller hos vennerne

Anmeld

30. januar 2009

trunte89

Jeg har stemt bøf og bif. Elsker ellers også at hygge med en god film på sofaen, men det 'kan man altid gøre'.
Hvis det var mig, ville jeg hellere ud, når nu den bette bliver passet ude

Anmeld

30. januar 2009

Pia.

Bøf og biffen - uden tvivl og så hjem bagefter og hygge resten af aften og natten...

Nyder at komme ud og spise lækkert mad som andre laver, servere og ryder væk og en god gang popcorn til en god film og så hjem bagefter lægge sig sammen på sofaen være helt nøgne, tage dynerne med ind i stuen og bare PUTTE ...

uha... sikke en hyggelig aften...

Anmeld

30. januar 2009

Pia.

Vil da lige tilføje at pizza og dvd også er rigtig hyggeligt... .... - Men altså lige på stående fod havde jeg valgt det andet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.