Fik i økonomisk hjælp af forældre til køb af udstyr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2011

K&S

Den kommende far skriver:

Vi er i fuld gang med at købe udstyr til dutten Vores forældre har sagt at de VIL købe nogle af tingene. Vi har godt allerede købt mange ting selv men de skal selvfølgelig være meget velkomne. 

Hvad fik i af jeres forældre?

Vi vil bestemt ikke forlange noget af vores forældre men kunne være lidt sjovt at høre hvad man kan forvente

MVH

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

Først - jeg synes ikke, man skal "forvente" noget

Mine forældre forærede os barnevognen og det var helt fantastisk  Derudover gik min mor shop-amok i tøj - fra str. 50 til 80 (inden jeg fødte)....! + shop-amok, da jeg havde født...! Så hele det første års tid, brugte vi meget få penge på tøj

Det er ikke rigtig "stilnet af" endnu, men mormor nyder det og vi nyder det

Svigermor er meget kreativ og super dygtig til at sy, så hun syede betræk til ammepude, pusleplade og kurve i samme stof  og derudover lavede hun et barnevognstæppe og en sengerand (med velcrolukninger )

2 forskellige måder at hjælpe/forære os noget på, men begge meget værdsat

Billedet er fra før Anton kom til verden, men der kan I se farmors kreationer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

An&Jo

har ikke fået noget af nogen art..

Hverken hjælp til udstyr eller barselsgave..

JA, jeg var skuffet, mega skuffet, men sådan er mine forældre.. og til fødselsdagen da han blev 1 år gammel fik han en bamse som jeg synes er lidt for pigepræget, men han har den selvfølgelig på værelset.. til jul sidste år fik han en body til 10 kr fra Bilka i pigefarver..

Jeg ved godt man kal være taknemmelig for det man får, men det kan jeg simpelthen bare ikke for de gaver..

Så ja, jeg er stoppet med at forvente noget somhelst

Anmeld

6. oktober 2011

Hailiesmom11

Vi fik autostol + base (römer) af min onkel, puslebord af mine forældre ellershar vi købt alt andet selv, men vi har købt meget brugt.. vi har ikke enormt mange penge så vi vil hellere købe pænt brugte ting og så hun får nogle ekstra småting...

Anmeld

6. oktober 2011

Janni.

Fik intet af mine forældre, forlangte heller ikke noget.  

Min mor har dog givet Silas en masse små gaver sidenhen, hvilket vi er meget glade for. Min far har aldrig givet Silas noget, han har kun set sit barnebarn 1 gang. Men det er hans eget valg. 

Anmeld

6. oktober 2011

Nadia&Daniel

Vi er i fuld gang med at købe udstyr til dutten Vores forældre har sagt at de VIL købe nogle af tingene. Vi har godt allerede købt mange ting selv men de skal selvfølgelig være meget velkomne. 

Vi vil bestemt ikke forlange noget af vores forældre men kunne være lidt sjovt at høre hvad man kan forvente

MVH

Den kommende far

Kort og godt - NEJ.. Vi klare alt selv.. Dog fik vi lidt barselsgaver, da Laura var kommet til verden. Men ALT udstyr og næsten alt tøj har vi selv købt og betalt..

Anmeld

6. oktober 2011

foto på lærred

Vi har ikke fået noget, men babyerne har begge fået en børneopsparing i dåbsgave.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager på lærred, dåbsinvitationer og fødselsdagskort

Anmeld

6. oktober 2011

KarinaIda

MVH

Den kommende far

Ingenting, købte alt selv

Anmeld

6. oktober 2011

Den kommende far

K&S skriver:

Først - jeg synes ikke, man skal "forvente" noget

Mine forældre forærede os barnevognen og det var helt fantastisk  Derudover gik min mor shop-amok i tøj - fra str. 50 til 80 (inden jeg fødte)....! + shop-amok, da jeg havde født...! Så hele det første års tid, brugte vi meget få penge på tøj

Det er ikke rigtig "stilnet af" endnu, men mormor nyder det og vi nyder det

Svigermor er meget kreativ og super dygtig til at sy, så hun syede betræk til ammepude, pusleplade og kurve i samme stof  og derudover lavede hun et barnevognstæppe og en sengerand (med velcrolukninger )

2 forskellige måder at hjælpe/forære os noget på, men begge meget værdsat

Billedet er fra før Anton kom til verden, men der kan I se farmors kreationer

vi kunne bestemt heller ike finde på at forlange noget eller lignende. Men de skal være meget velkomne til at handle ind på egen foranledning.

MVH

Den kommende far

Anmeld

6. oktober 2011

Mi

Vi fik ingenting, hvilket jeg finder fuldstændigt rimeligt. Vi fik selvfølgelig en barselsgave, men ikke noget stort. Det behøver vi heller ikke, men selvfølgelig dejligt for jer, at jeres forældre gerne vil give jer disse gaver

Anmeld

6. oktober 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Da vi ventede den første fik vi 1000 kr af min mands mor til hjælp til udstyr. Af min mor fik vi barnevognen.Da vi ventede nr 2 fik vi 1000 kr endnu engang af mind mands mor, og af min mor fik vi en 3D scanning og en puslekommode.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.