Diesel Parka-coat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.441 visninger
18 svar
0 synes godt om
6. oktober 2011

L.J.L

De damer,
jeg overvejer at sælge min super lækre og trendy Diesel parkacoat, da jeg har forelsket mig i en anden jakke.
Den er købt sidste vinter, og derfor kun brugt få mdr sidste vinter.
Den er utrolig velholdt, og fejler ingenting.
Str. Large, jeg er dog en Medium/small og passer den også. Men den kan altså gå til både medium og large vil jeg sige.

Nyprisen var 1799,-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

Frøken Sørensen

Ihhh hvor er den fin søde... Hvad tænker du af pris?

Jeg har godt nok alt for mange vinterjakker.... Meeeeeen

Anmeld

7. oktober 2011

L.J.L

GitteLucas skriver:

Ihhh hvor er den fin søde... Hvad tænker du af pris?

Jeg har godt nok alt for mange vinterjakker.... Meeeeeen

Jaaa den er også bare lækker!! Sælger den også kun fordi jeg har forelsket mig i en anden jakke ville jo gerne have halvpris for den ihvertfald.... Ved ikke lige hvad det er med mig og vintertøj men jeg går shop amok hver vinter og må bare eje alle jakker og støvler haha

Anmeld

7. oktober 2011

Frøken Sørensen

L.J.L skriver:

Jaaa den er også bare lækker!! Sælger den også kun fordi jeg har forelsket mig i en anden jakke ville jo gerne have halvpris for den ihvertfald.... Ved ikke lige hvad det er med mig og vintertøj men jeg går shop amok hver vinter og må bare eje alle jakker og støvler haha

Det kender jeg alt for godt  Jeg køber ny jakke og støvler hver år, selvom det man har stadig er som nyt og sagtens kan bruges! Har lige købt 2 nye støvler til vinter.. Og det er på trods af at jeg har 4-5 par i skabet... hehe!

Er den meget varm? Jeg fryser nemlig altid rigtig meget når det er vinter

Anmeld

7. oktober 2011

L.J.L

GitteLucas skriver:

Det kender jeg alt for godt  Jeg køber ny jakke og støvler hver år, selvom det man har stadig er som nyt og sagtens kan bruges! Har lige købt 2 nye støvler til vinter.. Og det er på trods af at jeg har 4-5 par i skabet... hehe!

Er den meget varm? Jeg fryser nemlig altid rigtig meget når det er vinter

Ja den er super dejlig varm, også et kriterie for mig, jeg er nemlig også en frossenpind den er sådan stor og vamset så man rigtig ka gemme sig i den i vinterkulden !

Anmeld

17. oktober 2011

L.J.L

ingen??

Anmeld

17. oktober 2011

Buckley

Den ser lækker varm ud, venter dog på min nye jakke i posten forhåbentlig snart. Håber du får solgt den hurtigt det er jo vildt billigt så lidt som den er brugt :-)

Anmeld

17. oktober 2011

L.J.L

Buckley skriver:

Den ser lækker varm ud, venter dog på min nye jakke i posten forhåbentlig snart. Håber du får solgt den hurtigt det er jo vildt billigt så lidt som den er brugt :-)

ja jeg synes også selv det er billigt. Men beholder den bare hvis ikke den bliver solgt, for vil kun sælge så jeg kan få råd til en anden jeg har set mig varm på

Hvilken jakke har du købt søs??? Billede

Anmeld

17. oktober 2011

Buckley

Det er bare en billig vinterjakke fra Kina (eBay) med fake fur, ledte bare efter en varm jakke...men den lader vente på sig, den skulle vidst være havnet. Hos tolden aner ikke lige hvorfor?? Så venter på de sender den videre... Har intet billede da jeg skriver fra min iPhone :-)

Anmeld

17. oktober 2011

L.J.L

Buckley skriver:

Det er bare en billig vinterjakke fra Kina (eBay) med fake fur, ledte bare efter en varm jakke...men den lader vente på sig, den skulle vidst være havnet. Hos tolden aner ikke lige hvorfor?? Så venter på de sender den videre... Har intet billede da jeg skriver fra min iPhone :-)

ok, når det kommer fra Kina, er der jo toldopkrævning på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.