Er skråstol en dum ting?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2011

fønix

Anonym skriver:

Vi snakker lidt om om vi ska ha en skråstol til den lille ny. Vi lånte en til vores søn men min mand tror at den var skyld i at han blev flad i baghovedet men jeg som jo gik hjemme med ham ved jo at han ik sad særlig meget i den skråstol. Brugte den hvis nu jeg lavede mad eller andet husligt og han ik gad ligge på legetæppet. Hva siger I??Er en skråstol en god eller dårlig ting?

Hej jeg har en og synes den er alletiders og vil ikke undvære den, nu er jeg alene mor så han sidder i den hvis jeg lige skal lave mad eller ordne noget jeg har så købt sådan en man kan sætte på autostolen, så han også bliver stimuleret når han sidder der han har bestemt ikke fladt baghoved, det kommer fordi der er tryk et sted for lang tid ad gangen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Vi snakker lidt om om vi ska ha en skråstol til den lille ny. Vi lånte en til vores søn men min mand tror at den var skyld i at han blev flad i baghovedet men jeg som jo gik hjemme med ham ved jo at han ik sad særlig meget i den skråstol. Brugte den hvis nu jeg lavede mad eller andet husligt og han ik gad ligge på legetæppet. Hva siger I??Er en skråstol en god eller dårlig ting?

Vi brugte først skråstolen da hun var ca 4 mdr, for synes ikke rigtig om de djævle...
Både fordi baby ikke skal sidde i den stilling voldsomt meget lige som med autostolen i starten, men vil heller ligge med baby og øve nakke musklerne.

Anmeld

6. oktober 2011

Den lykkelige

Vi købte en baby björn.. hun har kun siddet i den nogle gange når jeg har været i bad eller lignende.. men ellers har vi aldrig brugt den.. så kunne godt have været foruden..

Anmeld

6. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg havde ikke kunne undvære vores (fra Babybjørn). Det var super god, at have, så man kunne have et par hænder fri - selvfølgelig alt med måde

Anmeld

6. oktober 2011

B&J

Vores skråstol kunne vi slet ikke undvære for vores dreng kunne ikke lig den der hvor man ligger helt stille, så den var super når man skulle på wc eller i bad og når han blev lidt ældre så vippede han selv med fødderne hihihihi...

og den gav ikke vores dreng fladt hovede

Anmeld

6. oktober 2011

lycly

dorthemus skriver:

Ja min datters skråstol gav ikke fladt baghovede...hvor ved du fra at det er tilfældet? jeg købte en skide go en fra Babybjørn og hun elskede den. Ku sidde og vippe og se tv...ja så ukorrekt er jeg Den var helt og aldeles uundværlig for mig der er alene med min datter. Så havde jeg frie hænder til at klare noget praktisk eller komme i bad uden at frygte at hun kom til skade sa hun blev mere mobil.

Tror egentlig heller ikke at de giver fladt baghovede nu hvor jeg tænker over det

Haha og jeg må indrømme at jeg altså også er så "ukorrekt" at jeg nogen gange sætter min datter i stolen foran fjernsynet så jeg lige kan få taget opvasken eller få støvsuget. Og herre gud, det dør de sgu heller ikke af

Anmeld

6. oktober 2011

dorthemus

LunaLykke skriver:

Tror egentlig heller ikke at de giver fladt baghovede nu hvor jeg tænker over det

Haha og jeg må indrømme at jeg altså også er så "ukorrekt" at jeg nogen gange sætter min datter i stolen foran fjernsynet så jeg lige kan få taget opvasken eller få støvsuget. Og herre gud, det dør de sgu heller ikke af

Min datter lever ihvertfald i bedste velgående

Anmeld

6. oktober 2011

Chris86

Vi har ikke gidet bruge penge på en, når de alligevel er dumme at sidde i for længe.. Vi havde en større/børne sækkestol, som vi brugte når vi skulle spise og hun vill være "med til bords"

Anmeld

6. oktober 2011

Malonde1985

Jeg har været glad for vores :-) brugte den også når jeg var alene med ham - lavede mad og div. Han nød også at ligge og kigge på Peter plysserne :-))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.