Er skråstol en dum ting?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.362 visninger
18 svar
0 synes godt om
5. oktober 2011

Anonym trådstarter

Vi snakker lidt om om vi ska ha en skråstol til den lille ny. Vi lånte en til vores søn men min mand tror at den var skyld i at han blev flad i baghovedet men jeg som jo gik hjemme med ham ved jo at han ik sad særlig meget i den skråstol. Brugte den hvis nu jeg lavede mad eller andet husligt og han ik gad ligge på legetæppet. Hva siger I??Er en skråstol en god eller dårlig ting?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

A&F

Vi snakker lidt om om vi ska ha en skråstol til den lille ny. Vi lånte en til vores søn men min mand tror at den var skyld i at han blev flad i baghovedet men jeg som jo gik hjemme med ham ved jo at han ik sad særlig meget i den skråstol. Brugte den hvis nu jeg lavede mad eller andet husligt og han ik gad ligge på legetæppet. Hva siger I??Er en skråstol en god eller dårlig ting?

Alt med måde. Vi fik en skråstol med nogle bamser på, som man kan kigge på, i gave til vores datter. Jeg ville dog helst have været foruden en skråstol. Jeg bruger den meget sjældent. Men når jeg bruger den, er det ikke mere end 30 min til 1 time om dagen.

Anmeld

5. oktober 2011

Jibbe

Så længe de ikke sidder for længe i den så er den vel ikke så slem... Og jeg tror altså ikke på det er derfor at han har fladt baghoved! Det er meget hårdere at ligge på gulvet på et legetæppe fx end at sidde i en skråstol som er blød og giver sig.
Vi købte en og den var uundværlig når jeg var alene hjemme med ham...

Anmeld

5. oktober 2011

S.Maria

Jeg har været rigtig glad for den vi har lånt. Vi bruger den når vi spiser til aften og hun ikke lige gider ligge for sig selv, så kan hun endten selv vippe sig ellers kan vi gøre det og vi får begge varmt mad :-)

Anmeld

5. oktober 2011

MelikkazMoar

jeg synes det er en god ting .. helt sikkert ..
melikka har siddet en del i hendes.. og har været meget glad for peter plys + co. og hun har ikke flat baghoved.. nærmere tvært over..

så det tror jeg altså ikke er grunden til det.. det har jo også noget a gøre med hvordan hun sover, ligger og leger og alt det der.. og for nogens vendkomne også fødslen ..

Jeg synes ikke jeg ville være foruden den !

Anmeld

5. oktober 2011

lycly

Anonym skriver:

Jeg har en skråstol, men bruger den sjældent. Jeg vil hellere ligge hende på et tæppe på gulvet, det stimulerer dem langt bedre. Og man undgår fladt baghovede Men den er super god hvis man lige vil have "styr" på dem mens man lige ordner noget

Anmeld

5. oktober 2011

lycly

Anonym skriver:

Jeg har en skråstol, men bruger den sjældent. Jeg vil hellere ligge hende på et tæppe på gulvet, det stimulerer dem langt bedre. Og man undgår fladt baghovede Men den er super god hvis man lige vil have "styr" på dem mens man lige ordner noget

Anmeld

5. oktober 2011

Tullemuzz

Jeg brugte kun skråstol til vores søn når jeg lavede mad og han ikke ville ligge alene i stuen på sit legetæppe, og det har jeg også tænkt mig og gøre ved vores kommende Prinsesse 37+0

Anmeld

5. oktober 2011

skønneunger

Anonym skriver:

jeg kunne ikke undvære den til mine drenge, med den første var jeg enlig mor og der har den altså bare reddet mig mange gange når jeg skulle i bad/lave mad eller lign, lige sådan med nummer 2 da farmand var væk i længere tid af gangen.

alt med måde så tager de ikke skade.

Anmeld

6. oktober 2011

dorthemus

LunaLykke skriver:

Ja min datters skråstol gav ikke fladt baghovede...hvor ved du fra at det er tilfældet? jeg købte en skide go en fra Babybjørn og hun elskede den. Ku sidde og vippe og se tv...ja så ukorrekt er jeg Den var helt og aldeles uundværlig for mig der er alene med min datter. Så havde jeg frie hænder til at klare noget praktisk eller komme i bad uden at frygte at hun kom til skade sa hun blev mere mobil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.