Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
linefun skriver: Jamen, man gør jo hvad man føler for.. Jeg tror du har ret i det med "rene" sager. Dog har nu alligevel tænkt mig at tilsætte lidt frugt os til den grød han skal præsenteres for. Men vil overveje at give ham kartoffelmos og andre grøntsagsmos alene og så senere blande dem indimellem
Jamen, man gør jo hvad man føler for.. Jeg tror du har ret i det med "rene" sager. Dog har nu alligevel tænkt mig at tilsætte lidt frugt os til den grød han skal præsenteres for. Men vil overveje at give ham kartoffelmos og andre grøntsagsmos alene og så senere blande dem indimellem
noah fik aldrig grød han ville simpelthen ikke spise det men kartoffelmos osv det gled ned i store mængder .g.
Jeg lavede en god protion af det hele og så frøs jeg det ned i plastikbøtter med en portion af alle tre ting i hver så var det bare at tage en bøtte op
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nettemor skriver:ja og det er en spændende verden forresten hvis du sigter den behøver du ikke blende. men jeg synes det var nemmere at sigte den for at være sikker på der ikke var klumper i. men du finder hurtig en metode der fungere for dig og dit barn havde fx en niece der ikke gad grød osv. der SKULLE være klumper i ellers var det bare mega kedeligt og så nytter det ikke noget at sigte det. hihi
kirsti skriver: noah fik aldrig grød han ville simpelthen ikke spise det men kartoffelmos osv det gled ned i store mængder .g. Jeg lavede en god protion af det hele og så frøs jeg det ned i plastikbøtter med en portion af alle tre ting i hver så var det bare at tage en bøtte op
linefun skriver: Er også spændt på at se om han vil spise det, men det skal jo prøvesJa, det med potioner i fryseren, var også det jeg havde tænkt mig, så gør det "arbejdet" lidt lettere.
Er også spændt på at se om han vil spise det, men det skal jo prøvesJa, det med potioner i fryseren, var også det jeg havde tænkt mig, så gør det "arbejdet" lidt lettere.
lige præcis..
Jeg havde en super god bog som jeg ikke kan huske hvad hedder lige nu (den står derhjemme) der var en masse inspiration til hvad og hvordan man kan lave mos
kirsti skriver: lige præcis.. Jeg havde en super god bog som jeg ikke kan huske hvad hedder lige nu (den står derhjemme) der var en masse inspiration til hvad og hvordan man kan lave mos
linefun skriver: Sundhedstyrelsen har ihvertfald lavet en bog "mad til spædbørn og småbørn", i samme stil som du nævner
Sundhedstyrelsen har ihvertfald lavet en bog "mad til spædbørn og småbørn", i samme stil som du nævner
jep den har jeg også men der var også en anden en der var rigtig god som jeg faktisk brugte mere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128