Julegaver : Hvad giver i jeres mænd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2011

Bette-mor9o

LunaLykke skriver:

Enig i det med den grønne lacoste Eller Hugo Boss deo spray er også god

nemlig - det er et stort hit herhjemme. (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

K&S

Tina&Martin skriver:

I DON'T KNOW !!! !!! !!!

Her har manden fødselsdag d. 19 december og mangler INTET !!!
SUK!!!
Pt. står der hverdagsbælte og armbånd på hans gaveliste... Overvejer en ny handy boremaskine, fordi hans er fra før krigen.

Hehe, her står der madpincet og kødhammer på mandens ønskeliste

Anmeld

5. oktober 2011

K&S

LookAtThat skriver:

Ja ved godt der er længe til jul, men herhjemme har vi aftalt at købe gaverne i november måned..

og jeg er simpelthen på bar bund med hvad jeg skal give min forlovede - det er 2 jul vi holder sammen, og sidste år fik han kun tøj , vil gerne give ham noget andet og mere personligt men arg han er så svær at finde ud af..

: han elsker x-box, og sin telefon, -: har bare ik lyst til at give ham et spil til 500kr som han i løbet af nul komma 5 har udført..
: han går ikke med parfume - kun deo - mon jeg ku finde en god parfume alligevel ??

Hjælp

Manden (og jeg) elsker parfumen Azzaro Chrome

Anmeld

5. oktober 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Min mand ønsker sig en playstation 3, så det kan da godt være at han skal have sådan en

Anmeld

5. oktober 2011

JJH

Jeg har endnu ikke bestemt mig, men kan komme med tidligere gaver til inspiration.

Fiskestang m. hjul.

Vandski

Ipod

Boremaskine

Svejser

Pokal med indgravering - verdens dejligste mand.

god lommelygte

Mc Jakke

Halskæde

Armbåndsur

Webergrill

termogummistøvler

Løbesko

billetter til diverse koncerter eller standup afhængig af interesse.

Cruise gavekort.

Wellnes gavekort

Det var vist det. håber det kan give lidt inspiration.

Anmeld

5. oktober 2011

TR

LookAtThat skriver:

Ja ved godt der er længe til jul, men herhjemme har vi aftalt at købe gaverne i november måned..

og jeg er simpelthen på bar bund med hvad jeg skal give min forlovede - det er 2 jul vi holder sammen, og sidste år fik han kun tøj , vil gerne give ham noget andet og mere personligt men arg han er så svær at finde ud af..

: han elsker x-box, og sin telefon, -: har bare ik lyst til at give ham et spil til 500kr som han i løbet af nul komma 5 har udført..
: han går ikke med parfume - kun deo - mon jeg ku finde en god parfume alligevel ??

Hjælp

Puha det er jo et godt spørgsmål ...
Har kun lige fået købt hans fødselsdagsgave til den 10/10 ..
Men her i huset er vi blevet enige om at vi ikke skal købe det helt vilde til hinanden , da julen er dyr nok 

Anmeld

5. oktober 2011

Mor til Mike

Hjælp

En ting mænd simpelthen er vilde med er jo elektronik, så en rigtig god gave vil være en af de der Harmony fjernbetjeninger, der kan styre alt elektronik i huset! Min kæreste er overlykkelig over hans, og har brugt flere timer med at lege med den.

Giver min kæreste et medie-center, en SSD harddisk, og en iphone 4s i julegave, og måske andre elektronik ting, da han storset kun er vild med sådan noget legetøj ;-)

Anmeld

5. oktober 2011

Witt

JonasMama2010 skriver:

her får han barbermaskine. fordi han brokker sig altid over hans skaber.

den grønne lacoste, den er bare mums et godt forslag.

Præcis det samme som jeg tænker på at give min kæreste da han også altid brokker sig over sin skraber, selvom det sådan en fansy en :p . Men også fordi han arbejder i skagen fra søndag til torsdag og meget lettere at lige hurtige tage barbermaskinen end skraberen ...

Anmeld

5. oktober 2011

Happiness

Vi giver hinanden et tilskud til et spejlreflekskamera

Men kan sige at han har fødselsdag her om snart, og der får han et George Jensens elektronisk p-skive, to sæt tøj (jeans og skjorte) og et billede på lærred af vores søn

Og regner med vores søn skal give ham et billede af de 2 sovende side om side i julegave, nok også som lærred 

Anmeld

5. oktober 2011

Dinna88

Vi giver hinanden en tur rundt i butikkerne til januarudsalget - så vi giver altså ikke hinanden en fysisk gave juleaften, men tager afsted i januar, hvor vi ser på om vi finder noget lækkert (og hvem gør ikke det!) og så giver vi hinanden noget der  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.