Julegaver : Hvad giver i jeres mænd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2011

TaAsJu

LookAtThat skriver:

tror bare det fordi han ikke gider bruge penge på at købe det til sig selv tror bestemt han gerne vil bruge det hvis det bliver købt til ham, men han er så forsigtig med sine penge så ikke engang en parfume til 100kr vil han købe selv :s ..

Så ville jeg syntes det var en meget beder gave end et spil til han x-box

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

freiasmor

Mor til 2, snart 3 skriver:

Så ville jeg syntes det var en meget beder gave end et spil til han x-box

det os et jeg tænker .. så må jeg i matas og finde en der dufter godt

Anmeld

5. oktober 2011

Heidi B

Billetter til Mick Øgendahls nye show... De er købt og betalt... Og han skal slevfølgelig se det sammen med mig...

Anmeld

5. oktober 2011

Bette-mor9o

LookAtThat skriver:

Ja ved godt der er længe til jul, men herhjemme har vi aftalt at købe gaverne i november måned..

og jeg er simpelthen på bar bund med hvad jeg skal give min forlovede - det er 2 jul vi holder sammen, og sidste år fik han kun tøj , vil gerne give ham noget andet og mere personligt men arg han er så svær at finde ud af..

: han elsker x-box, og sin telefon, -: har bare ik lyst til at give ham et spil til 500kr som han i løbet af nul komma 5 har udført..
: han går ikke med parfume - kun deo - mon jeg ku finde en god parfume alligevel ??

Hjælp

her får han barbermaskine. fordi han brokker sig altid over hans skaber.

den grønne lacoste, den er bare mums et godt forslag.

Anmeld

5. oktober 2011

NinaNymannMadsen

vi har ingen planer om at give hinanden gaver. men det ender altid med at blive en lille ting alligevel.

har ingen anelse om hvad jeg skal give ham overhovedet. men nu tror jeg lige jeg venter til efter hans fødselsdag her den 28 oktober og ser hvad han får der og hvad jeg finder på til ham også.

Anmeld

5. oktober 2011

Nolle

LookAtThat skriver:

Ja ved godt der er længe til jul, men herhjemme har vi aftalt at købe gaverne i november måned..

og jeg er simpelthen på bar bund med hvad jeg skal give min forlovede - det er 2 jul vi holder sammen, og sidste år fik han kun tøj , vil gerne give ham noget andet og mere personligt men arg han er så svær at finde ud af..

: han elsker x-box, og sin telefon, -: har bare ik lyst til at give ham et spil til 500kr som han i løbet af nul komma 5 har udført..
: han går ikke med parfume - kun deo - mon jeg ku finde en god parfume alligevel ??

Hjælp

en lille foto serie, til hans pung så han altid har dig ved nærheden når han sanver dig, kan han lige kigge på dem  

Vis du ved hvad jeg mener ;D haha .. 

Jeg har virklige heller ikke nogen idé til min kæreste - han kan få love til at ligge på sofan imens jeg støvsuger i et par dage ..    

Anmeld

5. oktober 2011

lycly

LookAtThat skriver:

Hjælp

Jeg giver min kæreste et guldkors. I en kæde. Det har han ønsket sig rigtig længe, og han elsker at gå i smykker han har fået af mig

Anmeld

5. oktober 2011

lycly

JonasMama2010 skriver:

her får han barbermaskine. fordi han brokker sig altid over hans skaber.

den grønne lacoste, den er bare mums et godt forslag.

Enig i det med den grønne lacoste Eller Hugo Boss deo spray er også god

Anmeld

5. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg kigger helt bestemt med her. Og det gør det ikke lettere at han har fødselsdag næste måned! Jeg er helt på bar bund...

Anmeld

5. oktober 2011

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
LookAtThat skriver:

Hjælp

her har vi i år valgt at give hinanden billet til linie 3 i randers næste efterår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.