han irritere mig grænseløst.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2011

jydeinden

hmm synes ærligt talt det er skræmmende så mange kvinder der vil tvinge deres partner til at stoppe med at ryge. Jeg kender til flere som både har røget, og nogen som stadig gør. Og en ting er sikkert du opnår sgu INTET ved at presse dem til at stoppe eller true dem med sanktioner, de skal nok stoppe den dag DE finder det rigtigt og ikke ét sekund før.

Jeg ville selv blive stiktosset hvis nogen fortalte mig hvad jeg måtte og ikke måtte. Man kan opdrage på sit barn men man kan og skal IKKE opdrage på sin partner.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Kris89

jydeinden skriver:

hmm synes ærligt talt det er skræmmende så mange kvinder der vil tvinge deres partner til at stoppe med at ryge. Jeg kender til flere som både har røget, og nogen som stadig gør. Og en ting er sikkert du opnår sgu INTET ved at presse dem til at stoppe eller true dem med sanktioner, de skal nok stoppe den dag DE finder det rigtigt og ikke ét sekund før.

Jeg ville selv blive stiktosset hvis nogen fortalte mig hvad jeg måtte og ikke måtte. Man kan opdrage på sit barn men man kan og skal IKKE opdrage på sin partner.

ENIG... er selv en af dem hvor omverdenen (min kæreste) presser og presser..

ryger og bider negle og jeg blir sku sur og stædig når jeg får smøren...

stopper når JEG bestemmer mig for det... der er ingen grund til at prøve for andres skyld, for det vil ikke lykkedes før det er min egen beslutning.

Anmeld

5. oktober 2011

Chr-Hei

Tror heller ikk der er meget andet at gøre end vente på han selv føler for at stoppe... Du kan bare prise dig lykkelig for han tager den hensyn at gå ud.

Min mand stoppede da han fandt ud af at jeg var gravid og der havde jeg ikke nævnt noget i LANGTID så tror faktisk det hjælper bare lade som ingenting og selv lade ham beslutte hvornår han føler han er instillet på det.. Ellers nytter det alligevel ikke noget..

Men kan da lige informerer om hvis han en dag er instillet og syntes det virker helt opgivende med tyggegummi og plaster så kan man få nogle piller på recept ved lægen (godt nok ved have en samtale med lægen) det koster 800 for en måned og hvis man har behov for en pakke til koster den 1200 virker som mange penge men hvor hurtig er de ikke tjent hjem

Anmeld

5. oktober 2011

JJH

Hejsa.

Min kæreste ryger også, og selvfølgelig så jeg da helst han stopper, men eftersom han røg da jeg mødte ham, hvor jeg accepterede det ved at blive hans kæreste, så syntes jeg ikke man kan stille krav nu.

Jeg spørger ham indimellem om ikke han kunne tænke sig at stoppe, mest når han snakker om hvor dyrt det er blevet, men presser ham absolut ikke. men jeg tror det kommer helt af sig selv en dag.

Jeg forlanger han ikke ryger inde, men det gjorde han heller ikke da vi mødtes.

Anmeld

5. oktober 2011

kimfrit

Jeg sagde fra starten af vores forhold, at jeg kunne ikke leve med der røg resten af mit liv, så hvis han ville mig resten af sit liv måtte han stoppe, og det gjorde han så

Dog kan han godt finde på at fest ryge, men det overlever jeg lige

Anmeld

5. oktober 2011

jydeinden

Kris89 skriver:

ENIG... er selv en af dem hvor omverdenen (min kæreste) presser og presser..

ryger og bider negle og jeg blir sku sur og stædig når jeg får smøren...

stopper når JEG bestemmer mig for det... der er ingen grund til at prøve for andres skyld, for det vil ikke lykkedes før det er min egen beslutning.

min mor røg igennem det meste af min barndom, og vi andre kunne da godt finde på at drille hende med det ( intet ondt der). Hun stoppede her for et lille års tid siden.. ikke fordi vi andre tvang hende, men fordi hun fik et astma anfald, og dét syntes hun ikke at smøgerne var værd. Så hun stoppede og har holdt det lige siden. Ingen af os har presset hende til at stoppe, men vi bakker hende op til at holde ved, når det nu er det hun vil.

Anmeld

5. oktober 2011

Kris89

jydeinden skriver:

min mor røg igennem det meste af min barndom, og vi andre kunne da godt finde på at drille hende med det ( intet ondt der). Hun stoppede her for et lille års tid siden.. ikke fordi vi andre tvang hende, men fordi hun fik et astma anfald, og dét syntes hun ikke at smøgerne var værd. Så hun stoppede og har holdt det lige siden. Ingen af os har presset hende til at stoppe, men vi bakker hende op til at holde ved, når det nu er det hun vil.

jeg er også sikker på jeg nok skal få stoppet helt på et tidspunkt når jeg føler mig klar...

rygning startede for mig af psykiske årsager og det er jeg desværre ikke noget langt nok til at kunne frasige mig endnu...

måske når de to gyldne streger kommer... selvom det ikk helt hjalp sidst kun at det blev sat ned...

men er også en stædig rad nu hvor det er blevet så forbudt alle steder at ryge, tjae... lidt på tværs skal man vel være når man nu aldrig har lavet noget kriminelt hi hi

lyder rigtig godt for din mor... hvis i samtidig havde presset hende da hun fik astma var det ikke sikkert hun var holdt idag

Anmeld

5. oktober 2011

jydeinden

Kris89 skriver:

jeg er også sikker på jeg nok skal få stoppet helt på et tidspunkt når jeg føler mig klar...

rygning startede for mig af psykiske årsager og det er jeg desværre ikke noget langt nok til at kunne frasige mig endnu...

måske når de to gyldne streger kommer... selvom det ikk helt hjalp sidst kun at det blev sat ned...

men er også en stædig rad nu hvor det er blevet så forbudt alle steder at ryge, tjae... lidt på tværs skal man vel være når man nu aldrig har lavet noget kriminelt hi hi

lyder rigtig godt for din mor... hvis i samtidig havde presset hende da hun fik astma var det ikke sikkert hun var holdt idag

kunne ikke falde mig ind at presse hende. Jeg har selv en last som jeg ikke kan komme af med, ( elsker light sodavand) og selv jeg har hørt alle de der "angreb" som folk kan finde på at komme med. Men det er nu en gang MIN last. hvis jeg en dag vil skrue ned på mængden eller helt gå fra det igen, så bliver det mit valg ingen andres.

og rygning er ikke sundt, hverken når man er gravid eller ikke er, MEN det tror jeg helt ærligt godt at de fleste rygere ved, det er jo ikke ligefremmen fordi det er dumme mennesker.

Anmeld

5. oktober 2011

Isabeau

ja, min bedre halvdel irritere mig.

han ryger nu 30 smøger om dagen og han ved det irritere mig.

vi kan sidde midt i en samtale, hov så gik han ud og røg.

for det første er det usundt og for det andet pisse dyrt.

hvad ville i sige til ham for at få ham til at stoppe ?

Her har jeg slået fast at jeg ikke gider det røg! Palle ryger ca. 20 småger om dagen, ca. 40 kr. pr. dag, som giver rimelig mange penge, som vi godt kunne bruge på noget andet.

Men indtil videre ryger han på terassen - pisse koldt, siger han, men det er bare øv bæv

Forhåbentlig stopper han, når nr. 2 barn kommer her om et par måneder?

Skal lige siges, at jeg selv har røget fra jeg var 14 år - 27 år, men stoppede da jeg blev gravid med Stella, min ældste datter. Det smagte bare af bæ! Men havde sagt at jeg ville stoppe under alle omstændigheder

Anmeld

5. oktober 2011

Kris89

jydeinden skriver:

kunne ikke falde mig ind at presse hende. Jeg har selv en last som jeg ikke kan komme af med, ( elsker light sodavand) og selv jeg har hørt alle de der "angreb" som folk kan finde på at komme med. Men det er nu en gang MIN last. hvis jeg en dag vil skrue ned på mængden eller helt gå fra det igen, så bliver det mit valg ingen andres.

og rygning er ikke sundt, hverken når man er gravid eller ikke er, MEN det tror jeg helt ærligt godt at de fleste rygere ved, det er jo ikke ligefremmen fordi det er dumme mennesker.

nej... alt det med hvor usundt det er, tror jeg ikke på man kan finde en ryger der ikke ved

udover rygning lever jeg dog sundt (fysisk hårdt arbejde, fysisk hårdt hobby). er ekstrem tynd og fejler intet...

det er min last (og så bide negle) og skal jeg være helt ærlig så er jeg stolt af det... ikke at jeg ryger, men at jeg står frem med det...

mine forældre er storrygere og ingen af os søskende har taget skade af det? jeg bor ikke i byen men LAAANGT ude på landet, så når egang jeg får børn kommer de ikke til at stå direkte i bilos og andet fra byen...

hmm. det er jo lidt svært det hele.. heldigvis er vi forskellige så længe folk bare vil acceptere at vi er forskellige skal det nok gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.