Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mulleunge skriver: åh ok, mange går jo på efterårsferie her på næste fredag Jeg tager det som det kommer, jeg er bare så dårlig til det der tidligt om morgenen, fungerer nærmest bedst om aftenen og om natten .. Jamen alt okay her faktisk, tager det hele med ro og håber at hun bliver derinde til d. 14. ringede til fødselsgangen i forgårs da jeg mærkede niv og stik/strøm agtige smerter i min lænd, de sagde at det lød som opstarts veer, tog to panodil og gik derefter i seng, og der har ik været noget siden
åh ok, mange går jo på efterårsferie her på næste fredag Jeg tager det som det kommer, jeg er bare så dårlig til det der tidligt om morgenen, fungerer nærmest bedst om aftenen og om natten .. Jamen alt okay her faktisk, tager det hele med ro og håber at hun bliver derinde til d. 14. ringede til fødselsgangen i forgårs da jeg mærkede niv og stik/strøm agtige smerter i min lænd, de sagde at det lød som opstarts veer, tog to panodil og gik derefter i seng, og der har ik været noget siden
Ja der er mange som daffer på efterårsferie i næste uge.. Kæresten venter lige til uge 43...
Dejligt at høre det går godt... Men træls det opstarts noget gik i sig selv igen...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128