Farmand er startet på arbejde igen idag...
Tror nu han har savnet det lidt.. Han er ikke en af dem der duer til at gå hjemme... Inderst inde er jeg ret sikker på han gerne vil være blevet hjemme ved Lina og Jeg... 
Jeg kan se frem til at han har ferie om 14 dage...
Det bliver nu dejligt at have ham hjemme igen en uges tid...
Nu skal Lina og Jeg have en hverdag til at køre indtil Julie og farmand kommer hjem igen...
Det bliver ikke noget problem...
Lige pt. handler det om at få Lina til at sove om natten, hun er en værre hyggetrold om natten... 
Så det er ikke fordi jeg får vildt meget søvn...
Jeg klare det, som alle andre gange...
Lina sover rigtig godt om dagen, hun bliver vækket hver 3. time hvor hun får noget at spise og bliver puslet og hygget om... Så fantastisk dejligt... I love it..
Idag kommer hendes moster lige på kort visit, for at aflevere tigerdyret i gyngehest agtig halløj til Julie som vi købte da hendes fætter ikke bruger den mere... Vi har valgt at den skulle vi få hjem mens hun er i dagpleje, så når Julie kommer hjem i eftermiddag, så er der en dejlig overraskelse til hende på værelset...
Jeg ved hvad hun vil sige.... Og det kommer helt inde fra hjertet af... "Neeeeeeeeeeeeeej den fiiiiiiiin" Sådan siger hun til meget, selv mad... 
Lige nu sover Lina og det burde jeg også at gøre, men føler mig bestemt ikke træt nok til at sove... Det kommer sikkert senere på dagen... 
Andre fædres barsel som også lige er sluttet hvor I nybagte mødre også skal have en hverdag til at fungere mens farmand er på arbejde?
Anmeld