Det var så den barsel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

845 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. oktober 2011

Mira0911

Farmand er startet på arbejde igen idag...  Tror nu han har savnet det lidt.. Han er ikke en af dem der duer til at gå hjemme... Inderst inde er jeg ret sikker på han gerne vil være blevet  hjemme ved Lina og Jeg... 

Jeg kan se frem til at han har ferie om 14 dage...  Det bliver nu dejligt at have ham hjemme igen en uges tid... 

Nu skal Lina og Jeg have en hverdag til at køre indtil Julie og farmand kommer hjem igen...  Det bliver ikke noget problem... 

Lige pt. handler det om at få Lina til at sove om natten, hun er en værre hyggetrold om natten... 

Så det er ikke fordi jeg får vildt meget søvn...  Jeg klare det, som alle andre gange... 

Lina sover rigtig godt om dagen, hun bliver vækket hver 3. time hvor hun får noget at spise og bliver puslet og hygget om... Så fantastisk dejligt... I love it.. 

Idag kommer hendes moster lige på kort visit, for at aflevere tigerdyret i gyngehest agtig halløj til Julie som vi købte da hendes fætter ikke bruger den mere... Vi har valgt at den skulle vi få hjem mens hun er i dagpleje, så når Julie kommer hjem i eftermiddag, så er der en dejlig overraskelse til hende på værelset... 

Jeg ved hvad hun vil sige.... Og det kommer helt inde fra hjertet af... "Neeeeeeeeeeeeeej den fiiiiiiiin" Sådan siger hun til meget, selv mad... 

Lige nu sover Lina og det burde jeg også at gøre, men føler mig bestemt ikke træt nok til at sove... Det kommer sikkert senere på dagen... 

Andre fædres barsel som også lige er sluttet hvor I nybagte mødre også skal have en hverdag til at fungere mens farmand er på arbejde? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Fru Aagaard

Jeg har en mand der glæder sig meget til barsel og tager et 5 uger fra start til at nyde lillepigen og mor her Den store er jo i skole, men dejligt hun er tidligt hjemme

Tæller det? hehe..

Et sted så er det jo som det er, og alligevel må detb da være mærkeligbt, de 14 dage, de flyver jo bare afsted..

Sådan en værre pige - der hellere vil hygge om natten

Anmeld

5. oktober 2011

Giraffen

Mira0911 skriver:

Farmand er startet på arbejde igen idag...  Tror nu han har savnet det lidt.. Han er ikke en af dem der duer til at gå hjemme... Inderst inde er jeg ret sikker på han gerne vil være blevet  hjemme ved Lina og Jeg... 

Jeg kan se frem til at han har ferie om 14 dage...  Det bliver nu dejligt at have ham hjemme igen en uges tid... 

Nu skal Lina og Jeg have en hverdag til at køre indtil Julie og farmand kommer hjem igen...  Det bliver ikke noget problem... 

Lige pt. handler det om at få Lina til at sove om natten, hun er en værre hyggetrold om natten... 

Så det er ikke fordi jeg får vildt meget søvn...  Jeg klare det, som alle andre gange... 

Lina sover rigtig godt om dagen, hun bliver vækket hver 3. time hvor hun får noget at spise og bliver puslet og hygget om... Så fantastisk dejligt... I love it.. 

Idag kommer hendes moster lige på kort visit, for at aflevere tigerdyret i gyngehest agtig halløj til Julie som vi købte da hendes fætter ikke bruger den mere... Vi har valgt at den skulle vi få hjem mens hun er i dagpleje, så når Julie kommer hjem i eftermiddag, så er der en dejlig overraskelse til hende på værelset... 

Jeg ved hvad hun vil sige.... Og det kommer helt inde fra hjertet af... "Neeeeeeeeeeeeeej den fiiiiiiiin" Sådan siger hun til meget, selv mad... 

Lige nu sover Lina og det burde jeg også at gøre, men føler mig bestemt ikke træt nok til at sove... Det kommer sikkert senere på dagen... 

Andre fædres barsel som også lige er sluttet hvor I nybagte mødre også skal have en hverdag til at fungere mens farmand er på arbejde? 

mm lyder som et dejligt liv søde 

og er sikker på de 14 dage indtil manden har ferie igen flyyyyver afsted

Anmeld

5. oktober 2011

Mira0911

Fru Aagaard skriver:

Jeg har en mand der glæder sig meget til barsel og tager et 5 uger fra start til at nyde lillepigen og mor her Den store er jo i skole, men dejligt hun er tidligt hjemme

Tæller det? hehe..

Et sted så er det jo som det er, og alligevel må detb da være mærkeligbt, de 14 dage, de flyver jo bare afsted..

Sådan en værre pige - der hellere vil hygge om natten

Dejligt din mand glæder sig til barsel... Det gjorde farmand også her... Som han selv siger, så duer han ikke til at gå hjemme... 

Dejligt at den store kommer tidligt hjem... 

Ja er nu også ret sikker på de 14 dage flyver afsted... Jeps hun er en værre en som synes det er så hyggeligt at være vågen om natten... 

Anmeld

5. oktober 2011

Mira0911

Giraffen skriver:

mm lyder som et dejligt liv søde 

og er sikker på de 14 dage indtil manden har ferie igen flyyyyver afsted

Ja det er rigtig skønt... 

Jeps de 14 dage skal nok flyve afsted... 

Hvordan går det med dig? 

Anmeld

5. oktober 2011

Giraffen

Mira0911 skriver:

Ja det er rigtig skønt... 

Jeps de 14 dage skal nok flyve afsted... 

Hvordan går det med dig? 

du ka tro jeg blir tyk

det er helt fantastisk og jeg elsker det men må nok snart til at rydde op i mit skab det er spild af rod med alt det tøj man ikke kan passe

men jeg glæder mig til jeg får min guldklump, skal vi ikke også snart se en masse billedspam af Lina (så sødt navn forresten )

Anmeld

5. oktober 2011

Mira0911

Giraffen skriver:

du ka tro jeg blir tyk

det er helt fantastisk og jeg elsker det men må nok snart til at rydde op i mit skab det er spild af rod med alt det tøj man ikke kan passe

men jeg glæder mig til jeg får min guldklump, skal vi ikke også snart se en masse billedspam af Lina (så sødt navn forresten )

Glæder mig også til at se din guldklump....  

Uh jo skal nok have taget nogle billeder af hende... Og smidt herind... 

Elsker navnet Lina... 

Anmeld

5. oktober 2011

Mauser.

Hvor er det dejligt at det bare går så godt søde, jeg håber at min pige bliver en hyggetrold om aftenen og natten da jeg bedst holder mig vågen der (; men selvfølgelig bedst med en "normal" rytme ..
Dejligt at din mand snart har ferie igen, det må være d. 14? der hvor jeg sættes i gang
Min kæreste glæder sig helt vildt til barsel, han ville ønske at han kunne være herhjemme ligeså længe som jeg

Anmeld

5. oktober 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Hvor er det dejligt at det bare går så godt søde, jeg håber at min pige bliver en hyggetrold om aftenen og natten da jeg bedst holder mig vågen der (; men selvfølgelig bedst med en "normal" rytme ..
Dejligt at din mand snart har ferie igen, det må være d. 14? der hvor jeg sættes i gang
Min kæreste glæder sig helt vildt til barsel, han ville ønske at han kunne være herhjemme ligeså længe som jeg

Det er rigtig dejligt...  Lina er virkelig den store hyggetrold her om natten... Det er også hyggeligt, kæmper også tit med at holde mig vågen... 

Håber da også for dig at du får en nem prinsesse... 

Det er godt nok d. 21. oktober han går på ferie i en uge... 

Ellers går det godt med dig? 

Anmeld

5. oktober 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Det er rigtig dejligt...  Lina er virkelig den store hyggetrold her om natten... Det er også hyggeligt, kæmper også tit med at holde mig vågen... 

Håber da også for dig at du får en nem prinsesse... 

Det er godt nok d. 21. oktober han går på ferie i en uge... 

Ellers går det godt med dig? 

åh ok, mange går jo på efterårsferie her på næste fredag
Jeg tager det som det kommer, jeg er bare så dårlig til det der tidligt om morgenen, fungerer nærmest bedst om aftenen og om natten ..

Jamen alt okay her faktisk, tager det hele med ro og håber at hun bliver derinde til d. 14. ringede til fødselsgangen i forgårs da jeg mærkede niv og stik/strøm agtige smerter i min lænd, de sagde at det lød som opstarts veer, tog to panodil og gik derefter i seng, og der har ik været noget siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.