Hjernerystelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2011

Fru Nielsen

Hejsa

Jeg skrev for noget tid siden herinde også omkring hjernerystelse.... Vores mathias på 18 mdr tog lige 14 trin ned af vores trapper....  Ja moren glemte at lukke lågen!!!

Han fik en meget slem hjernerystelse og det er først nu ca 4 uger efter han er ved at være over det igen.

Han har længe gået og sagt av av hovede og peget på hovedet, han har kastet op hvis han bev for fysisk aktiv og har haft svært ved at holde sin mad i sig......

Vi var afsted med ham, og fik afvide vi skulle vække ham hver time hele natten, og skulle holde øje med om vi kunne lege med ham som vi plejer, få kontakt til ham og om han generalt forandrede sig......

Håber din lille fis er okay......

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

AnneBJ

Altså lille Johs Mos da....! Håber han får sig en god lur, og slipper med bokserøjet!! (Husk et billede...)

Anmeld

5. oktober 2011

CA

AnneBJ skriver:

Altså lille Johs Mos da....! Håber han får sig en god lur, og slipper med bokserøjet!! (Husk et billede...)

Jeg tror han har det helt fint! Han ligner en lille tyk udgave af Mikkel Kessler...  

Ja, billede skal der tages. Nu er hævelsen dog faldet, så det blir ikke så dramatisk som det så ud i morges. 

Anmeld

5. oktober 2011

CA

Fru Nielsen skriver:

Hejsa

Jeg skrev for noget tid siden herinde også omkring hjernerystelse.... Vores mathias på 18 mdr tog lige 14 trin ned af vores trapper....  Ja moren glemte at lukke lågen!!!

Han fik en meget slem hjernerystelse og det er først nu ca 4 uger efter han er ved at være over det igen.

Han har længe gået og sagt av av hovede og peget på hovedet, han har kastet op hvis han bev for fysisk aktiv og har haft svært ved at holde sin mad i sig......

Vi var afsted med ham, og fik afvide vi skulle vække ham hver time hele natten, og skulle holde øje med om vi kunne lege med ham som vi plejer, få kontakt til ham og om han generalt forandrede sig......

Håber din lille fis er okay......

Kram

Pyha! Det har da ikke været spor sjovt! Det var da godt nok også længe!

Tak for dit svar. Jeg tror Johannes er helt okay. Men jeg holder øje med ham! 

Anmeld

5. oktober 2011

MorDk

Åhhh  Man bliver bare SÅ forskrækket og ked af det!

Vores dreng han har taget turen BAGLÆNS ned fra vores seng og knaldedebaghovedet hårdt ned i gulvet!  HAN skreg men var hurtigt på toppen igen!! Utroligt hvad de kan holde til de små!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.