Ja, så skete det. Utroligt det først er sket nu!
Johannes(8mdr) tog den ud over kanten på vores seng her til morgen, og landede med et ordentlig bumb! Han skreg selvfølgelig meget. Han har fået et ordentligt sæbeøje(helt blåt og hævet kindben og op omkring øjet) Det gør jo selvfølgelig helt vildt ondt.
Min bekymring ligger i, om han kan have fået hjernerystelse. Jeg synes det virker lidt svært at spørge ham om han har kvalme, hovedpine og om han kan huske sit cpr. nr. SÅ er der andre måder at se det på en baby?
Jeg ved, at jeg skal holde øje med, om han er sløv, MEN herhjemme fungerer det sådan, at Johannes står alt for tidligt op i forhold til sit søvnbehov. Så han vågner, og er normalt meget sløv indtil han kommer ud i barnevognen og kan sove videre.
Det er nu 45 min. siden, og han kravler rundt lige så stille og leger. Jeg er i tvivl om, om jeg bare skal ligge ham ud og sove, når han lige om lidt skal det, efter morgenmaden.
Da vi flyttede for 2 mdr. siden, og kommunen er ved at flytte lokaler har vi endnu ikke fået tildelt en læge. Så jeg kan ikke bare ringe til egen læge kl. 8. Vil de godt tage en, hvis man ringer til et tilfældigt lægehus? Hvad havde I gjort? Ringet overhovedet?
Åh ha det er svært, for lige umiddelbart er der jo ikke andet at se end et sæbeøje...
Anmeld