Huuurtig hjælp ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2011

morethanperfect

lisbeth2910 skriver:

Ja hadder hadder HADDER bare opkast!

Min den store pige har åbenbart nemt til opkast for hun har flere gange haft kastet op hele natten for så og vågne og ikke fejle en dyt. 

Jeg ville sørge for at han sover så du med sikkerhed kan hører hvis han skulle kaste op igen, så han ikke ligger og bliver kvalt i det.

Åhh ja .. Søvn fik vi godt nok, efter den ene gang han kastede op ...

Meen nu er det mig der står for skud :/ 
Han er helt frisk i dag , og jeg er har det bare virkelig skidt ! :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

LISBETH:-)

morethanperfect skriver:

Åhh ja .. Søvn fik vi godt nok, efter den ene gang han kastede op ...

Meen nu er det mig der står for skud :/ 
Han er helt frisk i dag , og jeg er har det bare virkelig skidt ! :/

AAARRRGGGHHHH jamen god bedring til dig så:-)

Anmeld

5. oktober 2011

Koen.

nettemor skriver:

Vi har også prøvet at vores søn kastede op uden atj have det skidt han havde bare for meget i maven selv om han ikke havde spist mere end normalt...
Men hold øje med ham for en sikkerheds skyld... Hvilket du self også gør..

Det har vi os prøvet med vores datter

Anmeld

5. oktober 2011

Mor Til Julie<3

morethanperfect skriver:

Åhh nej dog ! Min søn har for første gang nogensinde kastet sådan rigtig op .. Han vågnede ved han hostede, og pludselig lød det som om han blev kvalt .. Da jeg kommer derop trækker han nærmest ikke vejret, og jeg skynder mig at banke ham på ryggen hvor han så brækker sig i store mængder ..  

Efter vi havde fået vasket ham og tørret op, smiler han lidt fjoget, men virker fjern i blikket  

Der går jo noget tid hvor han bare sidder og kigger ligeud i luften og smiler ind i mellem for sig selv .. Syns det virkede lidt underligt .. 

Nu har jeg lagt ham igen, i håb om han sover uden at vågne op og være syg .. Kan de små børn godt kaste op uden og være syge ?? Han har ikke fået noget han ikke plejer at spise .. Han har ikke haft aff. hele dagen i dag, men i går havde han tynd mave ?

Åhh er så bekymret 

Min datter vågnede natten til trisdag kl 00.30 og bare grad og grad hun var mega varm over hene kroppen ...  Jeg lagde mig så ind til hende og lå der til om morgen og hun faldte ikke i søvn før kl 04.30 om morgen og vågnede igen kl 06.30 ...
Hun var så i dagpleje igår som hun plejer og der var intet med hende ikke noget feber men hun var stadig lige så varm som om natten ... Jeg henede hende så igår som jeg plejer der omkring kl 15.30 og vi var kun lige kommet ind af døren da hun hoster og så vælter der ellers bare en skylde ud og ned op gulvet ... Og siden har hun ikke kastet op og hun har slet ingen feber ... Men hun hoster og er lidt snottet og meget varm hele tiden ... Men frisk nok i dagplejen og spiser fint og drikker fint ...

Anmeld

5. oktober 2011

MorDk

Der må være noget i luften...

Vores dreng han er hjemme idag fra vuggestue pga. opkast og tynd mave. Frygteligt nat vi har haft! Håber snart vores unger er i bedring.

Kram herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.