Huuurtig hjælp ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.148 visninger
14 svar
0 synes godt om
4. oktober 2011

morethanperfect

Åhh nej dog ! Min søn har for første gang nogensinde kastet sådan rigtig op .. Han vågnede ved han hostede, og pludselig lød det som om han blev kvalt .. Da jeg kommer derop trækker han nærmest ikke vejret, og jeg skynder mig at banke ham på ryggen hvor han så brækker sig i store mængder ..  

Efter vi havde fået vasket ham og tørret op, smiler han lidt fjoget, men virker fjern i blikket  

Der går jo noget tid hvor han bare sidder og kigger ligeud i luften og smiler ind i mellem for sig selv .. Syns det virkede lidt underligt .. 

Nu har jeg lagt ham igen, i håb om han sover uden at vågne op og være syg .. Kan de små børn godt kaste op uden og være syge ?? Han har ikke fået noget han ikke plejer at spise .. Han har ikke haft aff. hele dagen i dag, men i går havde han tynd mave ?

Åhh er så bekymret 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

norenberg

mine sønner har de sidste dage også kastet op og haft tynd mave og ellers virket friske og glade som de plejer men tror der er noget omgangs syge lige for tiden...

Anmeld

4. oktober 2011

Hvem?

morethanperfect skriver:

Åhh nej dog ! Min søn har for første gang nogensinde kastet sådan rigtig op .. Han vågnede ved han hostede, og pludselig lød det som om han blev kvalt .. Da jeg kommer derop trækker han nærmest ikke vejret, og jeg skynder mig at banke ham på ryggen hvor han så brækker sig i store mængder ..  

Efter vi havde fået vasket ham og tørret op, smiler han lidt fjoget, men virker fjern i blikket  

Der går jo noget tid hvor han bare sidder og kigger ligeud i luften og smiler ind i mellem for sig selv .. Syns det virkede lidt underligt .. 

Nu har jeg lagt ham igen, i håb om han sover uden at vågne op og være syg .. Kan de små børn godt kaste op uden og være syge ?? Han har ikke fået noget han ikke plejer at spise .. Han har ikke haft aff. hele dagen i dag, men i går havde han tynd mave ?

Åhh er så bekymret 

Drikker han fint?

Feber?

Hvis du kan få øjenkontakt med ham og han virker ok, efter at have kastet op, så ville jeg bare holde ekstra øje, men hvis du er det mindste utryg, så gi vagtlægen et kald.

Anmeld

4. oktober 2011

morethanperfect

norenberg skriver:

mine sønner har de sidste dage også kastet op og haft tynd mave og ellers virket friske og glade som de plejer men tror der er noget omgangs syge lige for tiden...

Årh nej .. Hvor er det træls !

Anmeld

4. oktober 2011

Nettemor

Vi har også prøvet at vores søn kastede op uden atj have det skidt han havde bare for meget i maven selv om han ikke havde spist mere end normalt...
Men hold øje med ham for en sikkerheds skyld... Hvilket du self også gør..

Anmeld

4. oktober 2011

morethanperfect

Bondefruen skriver:

Drikker han fint?

Feber?

Hvis du kan få øjenkontakt med ham og han virker ok, efter at have kastet op, så ville jeg bare holde ekstra øje, men hvis du er det mindste utryg, så gi vagtlægen et kald.

Nej han vil SLET ikke havde vand eller sødmælk ..

Er lidt i tvivl om jeg skal gi ham en flaske hvis han vågner ? 

Han har ingen feber, og fin øjenkontakt , men han virkede stadig lidt fjern ? Hmm .. 

Anmeld

4. oktober 2011

morethanperfect

nettemor skriver:

Vi har også prøvet at vores søn kastede op uden atj have det skidt han havde bare for meget i maven selv om han ikke havde spist mere end normalt...
Men hold øje med ham for en sikkerheds skyld... Hvilket du self også gør..

Okay . Tak for svar ! Selvf.

Anmeld

4. oktober 2011

LISBETH:-)

Umiddelbart som du beskriver det, lyder det meget normalt.

God bedring med ham!

Anmeld

4. oktober 2011

morethanperfect

lisbeth2910 skriver:

Umiddelbart som du beskriver det, lyder det meget normalt.

God bedring med ham!

Årh . Stakkels dreng Tak for svar , og tak 

Anmeld

4. oktober 2011

LISBETH:-)

Årh . Stakkels dreng Tak for svar , og tak 

Ja hadder hadder HADDER bare opkast!

Min den store pige har åbenbart nemt til opkast for hun har flere gange haft kastet op hele natten for så og vågne og ikke fejle en dyt. 

Jeg ville sørge for at han sover så du med sikkerhed kan hører hvis han skulle kaste op igen, så han ikke ligger og bliver kvalt i det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.