Tigerspring - hvad er jeres erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Happiness skriver:

Jeg er ikke i tvivl om hvornår Lukas har et tigerspring! Og vi har haft 3 indtil videre...

Ved os var det dog det første spring der har været værst. Det varede i en uge. Hvorimod vi lige har overstået 12 ugers springet, og det varede kun 1-2 dage!

Lukas er født næsten 2 uger efter termin, og hans spring er kommet stort set præcis hvis man regner fra terminsdatoen. Dvs. han har haft springene de der 2 uger før bogen siger det

De kan være hårde at komme igennem, men nøj hvor kan han pludselig meget efter sådan et spring!

Det er heldigvis lige til at overskue Selvom det er hårdt at høre på! Man føler sig lidt hjælpeløs.

Men jeg er bestemt også spændt på at se, hvordan han reagerer, når det hele er over Det går i  hvert fald stærkt for tiden med udviklingen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Babymor2010 skriver:

Det lyder meget godt som et tigerspring. Jeg kan huske at vi syntes 8-ugers springet var hårdt, indtil vi nåede 12 uger  Jeg syntes som sådan ikke hun har været mærket af dem sidenhen - vi har også haft masser af gang i hendes bisser i stedet 

Puh det er jeg spændt på Men heldigvis er det imidlertidigt! Det kan jeg bedre forholde mig til.

Anmeld

5. oktober 2011

Clisolka

Katte87 skriver:

Puh det er jeg spændt på Men heldigvis er det imidlertidigt! Det kan jeg bedre forholde mig til.

Ja, så længe det kun drejer sig om et par dage, så kan man se en ende på det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.