Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Caracatita skriver: Hej.Jeg har 3 småfolk dragter i str. 68. Derudover har jeg tilladt mig at vedhæfte billede af en lækker dragt fra Urban Elk og 2 dragter fra Ej Sikke Lej.....alle i str. 68.Er det noget, der har interesse?Mvh Tina
Hej.Jeg har 3 småfolk dragter i str. 68. Derudover har jeg tilladt mig at vedhæfte billede af en lækker dragt fra Urban Elk og 2 dragter fra Ej Sikke Lej.....alle i str. 68.Er det noget, der har interesse?Mvh Tina
De 2 småfolks dragter kunne jeg godt være interesseret i. Hvad skal du havbe for de 3 med porto?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: De 2 småfolks dragter kunne jeg godt være interesseret i. Hvad skal du havbe for de 3 med porto?
Caracatita skriver: Mener du alle 3 småfolk? Den med aberne er også småfolk. 300 kr incl. porto.
Mener du alle 3 småfolk? Den med aberne er også småfolk. 300 kr incl. porto.
Hov, jeg skrev 2 men mente 3 300 incl. porto for de 3 småfolks dragter? Så vil jeg gerne købe dem.
Anonym skriver: Hov, jeg skrev 2 men mente 3 300 incl. porto for de 3 småfolks dragter? Så vil jeg gerne købe dem.
Caracatita skriver: Bare send mig en pb med navn og adresse, så sender jeg dig mit kontonummer. Jeg kan sende så snart pengene er gået ind
Bare send mig en pb med navn og adresse, så sender jeg dig mit kontonummer. Jeg kan sende så snart pengene er gået ind
Det er hermed gjort
Mangler du flere ?? Heheh
Anonym skriver: Nogen herinde som har småfolk´s body med lange ærmer eller dragter til salg til Drenge str. 68? Selvfølgelig gerne brugt og god pris?
Nogen herinde som har småfolk´s body med lange ærmer eller dragter til salg til Drenge str. 68? Selvfølgelig gerne brugt og god pris?
Mangler du flere ?
morethanperfect skriver: Mangler du flere ?? Heheh
Har lige shoppet for 500 kr, så jeg må nok hellere stoppe her Men ellers tusind tak
Anonym skriver: Har lige shoppet for 500 kr, så jeg må nok hellere stoppe her Men ellers tusind tak
Bare i orden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128