SØGES: Småfolk body/drang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.002 visninger
18 svar
0 synes godt om
4. oktober 2011

Anonym trådstarter

Nogen herinde som har småfolk´s body med lange ærmer eller dragter til salg til Drenge str. 68? Selvfølgelig gerne brugt og god pris?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Nogen herinde som har småfolk´s body med lange ærmer eller dragter til salg til Drenge str. 68? Selvfølgelig gerne brugt og god pris?

jeg har tre som jeg skal have sat til salg. den grønne og den med æblerne er str 68 og den blå er 74. men kan godt bruges i str 68 da den er en lille 74'er..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. oktober 2011

Anonym trådstarter

er vild med dem hvad er prisen for de 3, og evt. porto?

Anmeld

4. oktober 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

er vild med dem hvad er prisen for de 3, og evt. porto?

vi kan sige 200 incl porto for dem alle 3..  

Anmeld

4. oktober 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

vi kan sige 200 incl porto for dem alle 3..  

Det lyder rimeligt Ihh hvor skønt! Har ikke prøvet dette før, så hvordan udveksler vi kontonummer og adresse? jeg har Netbank, og kan evt. overføre 200 med det samme?

Anmeld

4. oktober 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Det lyder rimeligt Ihh hvor skønt! Har ikke prøvet dette før, så hvordan udveksler vi kontonummer og adresse? jeg har Netbank, og kan evt. overføre 200 med det samme?

du sender mig en personlig besked med din adresse og så sender jeg mit kontonummer til dig.. og lige så snart jeg kan se pengene sender jeg det til dig og så skriver vi til hinanden når pengene er gået ind, når jeg har sendt og når du har modtaget så jeg ved at det hele er gået ordenligt til..

Anmeld

4. oktober 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

du sender mig en personlig besked med din adresse og så sender jeg mit kontonummer til dig.. og lige så snart jeg kan se pengene sender jeg det til dig og så skriver vi til hinanden når pengene er gået ind, når jeg har sendt og når du har modtaget så jeg ved at det hele er gået ordenligt til..

Kanon! Gør det med det samme

Anmeld

4. oktober 2011

Valle81

Anonym skriver:

Du mangler ikke et små folk sengesæt til at matche tøjet:0)

https://www.baby.dk/debat/137861pi1/babyudstyr/smaa folk-babysengesaet-saelges.aspx

Anmeld

4. oktober 2011

Caracatita

Hej.
Jeg har 3 småfolk dragter i str. 68. Derudover har jeg tilladt mig at vedhæfte billede af en lækker dragt fra Urban Elk og 2 dragter fra Ej Sikke Lej.....alle i str. 68.

Er det noget, der har interesse?

Mvh Tina
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. oktober 2011

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Du mangler ikke et små folk sengesæt til at matche tøjet:0)

https://www.baby.dk/debat/137861pi1/babyudstyr/smaa folk-babysengesaet-saelges.aspx

Har ønsket os Småfolk dynebetræk til den snart kommende barnedåb. Hvis vi ikke får nogle der, så vender jeg da lige tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.