En lidt hård periode for éngang skyld!!! UPDATE + billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Århhhh, en skøn lille dame! Lækkert smil i badet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

misslea

Leonora skriver:

Åhhhh skønnel wilma

Ja du kender mine tanker så jeg vil ik skrive så meget end.....Det er så sejt det I gør og jeg lover at det giver pote snart..

Tusind gange klap på mor og fars skuldre.

Kram fra mig

Tusind TAAAK søde

det går SÅ meget fremad.... (7-9-13) præcis som du spåede...!!! Håber at vi snart kan komme fuldstændig tilbage til vores gode rytme, så Wilma kan være lidt mere frisk, når hun vågner om morgenen....

Anmeld

4. oktober 2011

misslea

Maja_4000 skriver:

Hvor er hun blevet STOR ! Og lækker som altid Hehe

Håber snart det går over med det natteroderi

JAAAAh mors store pige.... det er så VILDT!!!!!

Og iihhh hun er den sller dejligste.....

Det går så meget fremad med putningen og opvågningen om natten, så vores nye strategi har helt sikkert båret frugt nu!! Vi startede på 1½ time fredag, og her til aften tog det 15 min.... juhuuue!!! Så nu håber jeg, at vi meget snart er tilbage til vores gamle gode rytme....!!!!

Anmeld

5. oktober 2011

Loa

Lyder som vores hverdag/aften

Jeg har dog været på arbejde og Isabella i vuggestue længe, så tror ikke det er det Isabella reagerer på.... Men efter vores ferie i september kan vi heller ikke længere bare lægge hende i hendes seng og gå og hun så falder i søvn af sig selv..... Niks nu nu skriger hun sine små lunger ud og det gør såååååå ondt i mit hjerte.... Ligeledes vågner hun jeg ved ikke hvor mange gange om natten og er ked..... Ved simpelthen heller ikke hvad der foregår der.... men håber det bare er en fase og det snart vender......

Vi har også valgt den hårde metode med hun bliver nød til at græde og acceptere hun ikke kommer op bare fordi hun græder..... Og så går vi ind med et par mins mellemrum og siger "nu skal du sove, nat nat"

Men puuh det natte/putteroderi det kan drive selv den bedste til vanvid

Skøn pige wilma, men syntes det nuttede forsvinder over i det lidt mere frække bølle look, eller tager jeg helt fejl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.