Supermanden Viktors første dag i Vuggestuen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2011

Maja_4000

VNB skriver:

hahaha nårh hvor sødt - kan lige forestille mig hende!  

Viktor elsker også dyr! især hunde..... vi har joket med at han helt sikkert vil komme og spørge efter en hund om nogle år... og vi er bare ikke dyre mennesker min  kæreste og jeg.. altså vi kan godt lide dyr! men vi kan ikke lide at passe dem... eller hvordan skal jeg formulere det... 

JO!!!! det er vildt mærkeligt!!!! nu her plejer Viktor at vågne fra sin formiddags lur! og vi plejer at sidde og hygge lidt før han skal have sin middagsmad... piv piv her er bare SÅ TOMT!!!! 

og der er intet godt i fjernsynet, og jeg HAR tømt opvakser og ryddet op + lagt tøj sammen.... christ! ring nu... hahahahaha  

men jeg er også rigtig glad for at han er glad for at være der og ikke er ked af at han er et nyt sted... det er HELT klar mor her der keder sig mest... 

Haha Ja , forstår godt hvad du mener :b
Mine forældre har både hund og kat , så vi kan nok låne dem , hvis det er (; Hehe .. VI har kun en hamster .. Men den er hun næsten ligeså glad for :b Hun hviner og klapper , hver gang hun ser den

Sover han så formiddagslur i vuggestuen i dag ? :b Men det er da dejligt at han tager det så flot Så gør det det nok også noget nemmere at være mor når han skal afleveres (;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

Mira0911

VNB skriver:

1000 tak søde  

han var bare så glad dernede, det var så sødt at se! 

Årh hvor dejligt... 

Anmeld

4. oktober 2011

maria_wlt

En på opleveren...åben mund og det hele  LOVE IT

Anmeld

6. oktober 2011

VNB

MorDk skriver:

Åhhh første dag i vuggestue er en STOR dag!! Og vores Victor blev også helt vildt træt ...

ja det er virkelig en stor dag! 

hehehe ja de små blir da godt nok fuldstændig udkørte af at lege og få så mange nye indtryk! det må jo også være helt vildt for dem, når de er vandt til det stille og rolige liv hjemme hos mor 

Anmeld

6. oktober 2011

VNB

MorDk skriver:

Åhhh første dag i vuggestue er en STOR dag!! Og vores Victor blev også helt vildt træt ...

ja det er virkelig en stor dag! 

hehehe ja de små blir da godt nok fuldstændig udkørte af at lege og få så mange nye indtryk! det må jo også være helt vildt for dem, når de er vandt til det stille og rolige liv hjemme hos mor 

Anmeld

6. oktober 2011

VNB

maria_wt skriver:

En på opleveren...åben mund og det hele  LOVE IT

hihihi ja han var total færdig!  og sov 13 timer om natten også! 

Anmeld

6. oktober 2011

VNB

Maja_4000 skriver:

Haha Ja , forstår godt hvad du mener :b
Mine forældre har både hund og kat , så vi kan nok låne dem , hvis det er (; Hehe .. VI har kun en hamster .. Men den er hun næsten ligeså glad for :b Hun hviner og klapper , hver gang hun ser den

Sover han så formiddagslur i vuggestuen i dag ? :b Men det er da dejligt at han tager det så flot Så gør det det nok også noget nemmere at være mor når han skal afleveres (;

hahaha ÅRH hvor sødt med hamsteret! 

vi skal i Randers regnskov på lørdag, er spændt på at se Viktors øjne når han ser alle dyrene, og især dem han må røre ved! det blir stort 

ja han sover til formiddag i vuggestuen. 

jeg afleverer ham kl kvart i 8 ca, og så leger han lidt + får formiddags mad. så blir han puttet og sover ca 1 - 2 timer. kommer derefter op og får middagsmad, lejer lidt med de andre og så kommer jeg og henter ham kl 12 ca  det fungerer bare rigtig fint! 

og jeg kan nu her på dag 4 godt få tiden til at få lidt bedre herhjemme  på en måde er det jo vildt luksus at jeg har hele formiddagen for mig selv! selvom jeg nu stadig savner de små klask hen af gulvet som der plejer at lyde når han kravler afsted! 

Anmeld

6. oktober 2011

Maja_4000

VNB skriver:

hahaha ÅRH hvor sødt med hamsteret! 

vi skal i Randers regnskov på lørdag, er spændt på at se Viktors øjne når han ser alle dyrene, og især dem han må røre ved! det blir stort 

ja han sover til formiddag i vuggestuen. 

jeg afleverer ham kl kvart i 8 ca, og så leger han lidt + får formiddags mad. så blir han puttet og sover ca 1 - 2 timer. kommer derefter op og får middagsmad, lejer lidt med de andre og så kommer jeg og henter ham kl 12 ca  det fungerer bare rigtig fint! 

og jeg kan nu her på dag 4 godt få tiden til at få lidt bedre herhjemme  på en måde er det jo vildt luksus at jeg har hele formiddagen for mig selv! selvom jeg nu stadig savner de små klask hen af gulvet som der plejer at lyde når han kravler afsted! 

Haha .. Vi skal nok i Zoo snart .. Er lidt spændt på om hun bare hviner hele vejen rundt

Det er også sådan jeg har tænkt mig det skal være , når Caroline starter .. Håber at hun tager det ligeså flot som Viktor !

Anmeld

6. oktober 2011

VNB

Maja_4000 skriver:

Haha .. Vi skal nok i Zoo snart .. Er lidt spændt på om hun bare hviner hele vejen rundt

Det er også sådan jeg har tænkt mig det skal være , når Caroline starter .. Håber at hun tager det ligeså flot som Viktor !

er helt sikker på at hun nok skal klare det flot!  

HVis hun nu endelig skulle være lidt ked de første par dage, så er jeg overbevist om at det meget hurtigt vil gå over, og så får hun det bare rigtig skægt med de andre! 

jeg blir også lige lidt hos Viktor om morgenen når jeg afleverer ham. altså jeg går med ind på stuen og sætter mig lige ned med ham på gulvet og ser på at han begynder at lege  snakker lidt med pædagogerne, og så vinker jeg farvel efter 15 min ca  - og giver ham et lille mys 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.