Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vores dejlige dreng startede i Vuggestue idag!! og det var bare et kæmpe hit!
han var helt vild med at kravle rundt og undersøge ALTING! og han grinede af alt og var meget nysgerrig i de andre børn
Både min kæreste og jeg var med idag, og på et tidspunkt vælger vi at gå en tur på 1 times tid. Vi vinker favel, og han sidder og har ikk engang tid til at sige farvel - nejnej der skulle leges!!! vi fik dog lige et smil med på vejen, og så "forlod" vi ellers vores lille guldklump lidt - må ærligt indrømme at det var en med lille klump i halsen også selvom jeg kunne se at han var glad for tilfreds.... men det er jo stadig min lille bitte dreng... (selvom han jo efterhånden er ved at blive ret stor! )
da vi kom tilbage stod han sammen med 2 af de andre børn og var fuldt optaget af leg! så vi var ikke savnet men da han så os kom han kravlende lige så stærkt han kunne med det største smil på hen til os! ååååårh så smeltede moar her!
Vi blev der indtil kl 13, og så kom han i barnevognen og med hjem. Vi havde kun gået i ca 2 min så lå han med åben mund og polypper og snork sov! Z z z z z z z! det så bare så sødt ud! lille mand som var helt udkørt af alle de nye indtryk!
må siges at være en dejlig succes med Vuggestuen, og vi er fuldstændig sikre på og trygge ved at han nok skal få det godt der og få rigtig rigtig mange sjove timer! alle pædagogerne var også bare vildt flinke, og snakkede til Viktor som om han havde været der i 100 år
så selvom det gjorde lidt ondt i mit moderhjerte at lade ham flyve så småt fra den trygge rede, så var det en rigtig god oplevelse for os alle 3!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja_4000 skriver: Åååh .. Hvor dejligt ! Vi skal ud og se vuggestue på tirsdag , kan slet ikke overskue at hun skal væk fra mig :/ Men sådanne indlæg her , gør det lige lidt nemmere ! (:
Åååh .. Hvor dejligt ! Vi skal ud og se vuggestue på tirsdag , kan slet ikke overskue at hun skal væk fra mig :/ Men sådanne indlæg her , gør det lige lidt nemmere ! (:
ja puha jeg havde også bare frygtet at det ville blive så svært... (mest for mig... Vidste godt at Viktor ville elske at komme ud )
men det var bare slet ikk så slemt! så var helt vildt glad og lettet bagefter
jeg er sikker på du også nok skal klare det hvornår starter hun så?
VNB skriver: ja puha jeg havde også bare frygtet at det ville blive så svært... (mest for mig... Vidste godt at Viktor ville elske at komme ud ) men det var bare slet ikk så slemt! så var helt vildt glad og lettet bagefter jeg er sikker på du også nok skal klare det hvornår starter hun så?
Årh hvor dejligt... Skønne billeder af ham...
Maja_4000 skriver: Jamen det er også mest fordi jeg ikke ved , om Caroline vil elske det I mg er hun rimelig ligeglad med de andre børn :bHun skal starte den 1/11 .. Men jeg skal først i skole til januar .. Så har lang tid til at kære hende ind
Jamen det er også mest fordi jeg ikke ved , om Caroline vil elske det I mg er hun rimelig ligeglad med de andre børn :bHun skal starte den 1/11 .. Men jeg skal først i skole til januar .. Så har lang tid til at kære hende ind
arh på den måde...
Jamen jeg tror da at hun lynhurtigt vender sig til de andre børn, og så vil hun sikkert slet ikke med hjem igen!!! hihi
det er super dejligt at have tid til en god lang indkørings periode! jeg skal også først starte til novmeber, så vi har god tid. Han skal også kun have halve dage dernede her i starten. altså jeg henter ham hver dag til middag.
man kan jo tidsnok komme til at undvære dem hele dagen! og allerede her idag sidder jeg og keder mig og venter bare på at de ringer og siger at han har spist frokost så jeg kan komme og hente ham og vi kan tage på legepladsen sammen!
Mira0911 skriver: Årh hvor dejligt... Skønne billeder af ham...
1000 tak søde
han var bare så glad dernede, det var så sødt at se!
VNB skriver: arh på den måde... Jamen jeg tror da at hun lynhurtigt vender sig til de andre børn, og så vil hun sikkert slet ikke med hjem igen!!! hihi det er super dejligt at have tid til en god lang indkørings periode! jeg skal også først starte til novmeber, så vi har god tid. Han skal også kun have halve dage dernede her i starten. altså jeg henter ham hver dag til middag. man kan jo tidsnok komme til at undvære dem hele dagen! og allerede her idag sidder jeg og keder mig og venter bare på at de ringer og siger at han har spist frokost så jeg kan komme og hente ham og vi kan tage på legepladsen sammen!
Maja_4000 skriver: Hehe .. Det håber jeg Hun ville nok hellere passes i en dyrhandel .. Dyr er det der interesserer hende mest .. Børn og voksne kan bare skride , hvis der er en hund eller kat i nærheden HahaJa .. Sådan har jeg det også .. Så længe det kan undgås , skal hun ikke være en af dem der er der åben - luk Men når jeg skal i skole , regner jeg også med at hun får korte dage (:Haha Er det ikke helt underligt at have hele formiddagen alene ? :b
Hehe .. Det håber jeg Hun ville nok hellere passes i en dyrhandel .. Dyr er det der interesserer hende mest .. Børn og voksne kan bare skride , hvis der er en hund eller kat i nærheden HahaJa .. Sådan har jeg det også .. Så længe det kan undgås , skal hun ikke være en af dem der er der åben - luk Men når jeg skal i skole , regner jeg også med at hun får korte dage (:Haha Er det ikke helt underligt at have hele formiddagen alene ? :b
hahaha nårh hvor sødt - kan lige forestille mig hende!
Viktor elsker også dyr! især hunde..... vi har joket med at han helt sikkert vil komme og spørge efter en hund om nogle år... og vi er bare ikke dyre mennesker min kæreste og jeg.. altså vi kan godt lide dyr! men vi kan ikke lide at passe dem... eller hvordan skal jeg formulere det...
JO!!!! det er vildt mærkeligt!!!! nu her plejer Viktor at vågne fra sin formiddags lur! og vi plejer at sidde og hygge lidt før han skal have sin middagsmad... piv piv her er bare SÅ TOMT!!!!
og der er intet godt i fjernsynet, og jeg HAR tømt opvakser og ryddet op + lagt tøj sammen.... christ! ring nu... hahahahaha
men jeg er også rigtig glad for at han er glad for at være der og ikke er ked af at han er et nyt sted... det er HELT klar mor her der keder sig mest...
Åhhh første dag i vuggestue er en STOR dag!! Og vores Victor blev også helt vildt træt ...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128