det var da godt nok en mærkelig anbefaling din sundhedsplejerske er kommet med.... hvad var hendes grundlag dog for det?
vi spurgte nemlig vores dengang om det var en god idé at malke ud, netop så farmand kunne give lidt... og det svarede hun blankt nej til, da det i nogle tilfælde kan hæmme mælkeproduktionen!
når baby sutter stimuleres brystet på en helt anden måde en pumpen gør, og det er netop babys måde der øger produktionen.
Derfor gav hun os det råd at min kæreste kunne give ham en lille smule kamille the en gang imellem i en flaske for at få oplevelsen og mærke tætheden, og det fungerede så fint! 
jeg kan godt forstå at du bekymrer dig, men jeg er helt sikker på at det ikk er for sent at sætte produktionen op igen!
du skal bare ligge dit barn til så tit som du kan, og så stoppe med at malke ud (eller det er da ihvertfald mit råd - jeg ved jo som sagt ikke hvad der ligger til grundlag for det!)
spis en masse advokado og få sovet mindst én gang om dagen - det virkede ihvertfald hos mig 
mange knus herfra! 
Anmeld