billeder! er dette skoldkopper??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

MorTilEn2013Dreng

lignere meget.. 

det lagde jeg altså ikke mærke til hun sad på kogepladerne hehe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Mor1012

tanja. skriver:

Når der kommer ordenlig væske i dem og de bliver til sår så ser det forfærdeligt ud jeg fik dem som sagt for 2 år siden og jeg havde dem overalt og lignede et sandt monster til sidst

Åh kender det godt, lærke har os sat på kogepladeurne et par gange

okay (: men det nemlig fordi jeg syntes det begynder at se bedre ud.. at de er knap som tydelige/røde. men måske det bare er fordi alle de små prikker/udslæt næsten er væk..

nu er der bare de der ja små bumse ligende og nogle af dem ligner blæner ( ligesom der er lidt gennemsigtig hud oven på dem ) forstår du mig

mellem benene (lysken) baller, fødder, ben, håndled..

ikke mave ryg mv.

Anmeld

3. oktober 2011

Mor1012

Malou&Anders skriver:

lignere meget.. 

det lagde jeg altså ikke mærke til hun sad på kogepladerne hehe 

oki (: der er nemlig såå meget som ligner hinanden af sådan noget. hvis man gogler..

hehe okay GODT (:

Anmeld

3. oktober 2011

<3

Mund, hånd , fod syge og ikke skoldkopper... men stadig holdes hjemme God bedring med hende. Kh Kirsten

Anmeld

3. oktober 2011

Mor1012

mrs X skriver:

Mund, hånd , fod syge og ikke skoldkopper... men stadig holdes hjemme God bedring med hende. Kh Kirsten

Tror du det er mund, hånd og fod syge ? hvad gør du føler dig sikker på det

rart bare at finde ud af hvad det er.. og hvis det er skoldkopper kan man udelukke det næste gang det evt opstår noget på huden...

okay menhvor længe skal man så holdes hjemme hvis det er det

Anmeld

3. oktober 2011

MorTilEn2013Dreng

Emilie2010 skriver:

oki (: der er nemlig såå meget som ligner hinanden af sådan noget. hvis man gogler..

hehe okay GODT (:

ja loppebid lignere os rigtig meget.. kan jeg nemlig husk jeg fik en masse loppebid hos min far så han blev nød til at ringe til min mor for at hører om jeg havde haft det før 

Anmeld

3. oktober 2011

<3

Emilie2010 skriver:

Tror du det er mund, hånd og fod syge ? hvad gør du føler dig sikker på det

rart bare at finde ud af hvad det er.. og hvis det er skoldkopper kan man udelukke det næste gang det evt opstår noget på huden...

okay menhvor længe skal man så holdes hjemme hvis det er det

Ingen feber og stederne. Skoldkopper kommet gerne på kroppen først også breder sig ud. Sjældent uden feber! Men fod, hånd, mund syge er et meget mildt forløb med masser af knopper, ingen feber og næsten ingen gener. Men i virkeligheden kommer det an på hvad der sker de næste dage med knopperne og hendes helbred

Anmeld

3. oktober 2011

Mor1012

mrs X skriver:

hun har ikke noget i og omkring munden :/

Anmeld

3. oktober 2011

Mor1012

mrs X skriver:

Ingen feber og stederne. Skoldkopper kommet gerne på kroppen først også breder sig ud. Sjældent uden feber! Men fod, hånd, mund syge er et meget mildt forløb med masser af knopper, ingen feber og næsten ingen gener. Men i virkeligheden kommer det an på hvad der sker de næste dage med knopperne og hendes helbred

okay jeg ser lige imorgen hvordan det ser ud. men tænker hun skal forbi lægen imorgen, så man kan udelukke eller bekræfte hvad det er..

Anmeld

3. oktober 2011

<3

Emilie2010 skriver:

hun har ikke noget i og omkring munden :/

Det behøves heller ikke nogengange har de kun i munden eller hånden eller foden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.