billeder! er dette skoldkopper??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26.157 visninger
27 svar
0 synes godt om
3. oktober 2011

Mor1012

lægen mente i tlf at ja et var det ud fra min beskrivelse... men er alligevel i tvivl...

tidl. indlæg... der startede det med små flere 1000 røde prikker i huden... og har udviklet sig til blæner røde mærker som en evt bums... ikke ret store..

på fødder, ben og arme , lidt i hovedet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

FjolleTrold

Det kunne det meget godt ligne, og er det blæner, hvor der evt. kommer lidt væske ud så er den god nok. Bare min erfaring...

Man kan få en rigtig god creme fra A-derma på apoteket, som skal spray'es på. Det er rigtig godt og tager kløen.

Anmeld

3. oktober 2011

Koen.

Jeps, de ligner i hvertfald starten af de skoldkopper jeg fik for 2 år siden

Anmeld

3. oktober 2011

SaNiNa

Det ligner meget det Nicklas hvad i sommers hvor vi også troede selv vores lægen men det viste sig at være det som hedder mund hånd, fod virus det smitter lige som skoldkopper

Anmeld

3. oktober 2011

Mor1012

GUD DET sER JO HELT FORKERT UD AT HUN SIDDER OVEN PÅ KOGEPLADEN!!!

men der var bedst lys

Anmeld

3. oktober 2011

Mor1012

Sanne og Nicklas skriver:

Det ligner meget det Nicklas hvad i sommers hvor vi også troede selv vores lægen men det viste sig at være det som hedder mund hånd, fod virus det smitter lige som skoldkopper

okay (: jamen så skal hun uanset hvad være hjemme fra dagpleje.. det er os svært at sige hvad det er, for jeg sys meget af det hele ser ens ud

men der var bedst lys

Anmeld

3. oktober 2011

Mor1012

tanja. skriver:

Jeps, de ligner i hvertfald starten af de skoldkopper jeg fik for 2 år siden

okay (:

rart at vide der er noget som har set det samme..

jeg er bare i tvivl når man kigger billeder på google, det ser jo helt farligt ud npgle af billederne.. og emilies er allerede blevet bedre.. derfor jeg er i tvivl

men der var bedst lys

Anmeld

3. oktober 2011

SaNiNa

Emilie2010 skriver:

okay (: jamen så skal hun uanset hvad være hjemme fra dagpleje.. det er os svært at sige hvad det er, for jeg sys meget af det hele ser ens ud

men der var bedst lys

Syntes også du skal beholde hende hjemme og så få lægen til at kigge på det.

Hihi det lagde jeg slet ikke mærke til. hihi her er der også bedst lys ved komfuret hihi

Anmeld

3. oktober 2011

Koen.

Emilie2010 skriver:

okay (:

rart at vide der er noget som har set det samme..

jeg er bare i tvivl når man kigger billeder på google, det ser jo helt farligt ud npgle af billederne.. og emilies er allerede blevet bedre.. derfor jeg er i tvivl

men der var bedst lys

Når der kommer ordenlig væske i dem og de bliver til sår så ser det forfærdeligt ud jeg fik dem som sagt for 2 år siden og jeg havde dem overalt og lignede et sandt monster til sidst

Åh kender det godt, lærke har os sat på kogepladeurne et par gange

Anmeld

3. oktober 2011

Mor1012

Sanne og Nicklas skriver:

Syntes også du skal beholde hende hjemme og så få lægen til at kigge på det.

Hihi det lagde jeg slet ikke mærke til. hihi her er der også bedst lys ved komfuret hihi

jah, men lægen sagde i tlf at der ingen grund var til at vi kom ned. at han mente det ud afr beskrivelsen var skoldkopper.

hun har det godt (: ingen feber mv

hehe, jaah men det ser nu ikk så pænt ud, at ta billede af sine børn halv nøgne på komfuret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.