kan alle overflytte sit barn til en anden vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

Fru Hansen

Åh jeg kan da næsten blive helt rasende på dine vegne.

Det du fortæller har intet med nomeringen at gøre. Det har noget med kulturen hos personalet at gøre.

Jeg er dagplejer og har 4 børn til hverdago og 5 hvis der er sygdom. Jeg kunne aldrig finde på at holde et barn fast under bleskift eller bevidst at overhøre et grædende barn.

Uanset hvor travlt man har så skal der findes tid til omsorgen i hverdagen. Så kan man måske feje gulvet når børnene sover i stedet.
Men nu har jeg jo så også den fordel som dagplejer at hvis jeg har haft en dag med ekstra trætte børn, så kan jeg vælge at lade papirarbejdet og rodet ligge til efter fyraften når mine egne børn er lagt i seng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

LilleGryn

Jeg blander mig lige lidt med mit eget problem.. min søn har lige fået vuggestueplads, men efter to dage dernede har jeg ringet til dem og sagt at han ikke kommer mere, og så har jeg kontaktet den pædagogiske konsulent. Det var helt forfærdeligt dernede.    Men.. så viser det sig at jeg ikke bare kan flytte ham, han ryger helt bag i køen nu, helt forfra på ventelisten. Jeg er grædefærdig og aner ikke hvad jeg skal gøre. Jeg skal jo tilbage på arbejde snart og har ikke mere ferie at bruge af.   Det eneste de kunne tilbyde mig var måske evt en plads i en institution der ligger et godt stykke væk i den forkerte retning, det vil betyde at vi skal en time tidligere op for at nå det om morgenen. Der skal lige tilføjes at jeg er alenemor til 4 børn og ikke har råd til bil.. og så skal barnet jo også hentes igen.

Så.. jeg kan vælge imellem at have min søn et rigtigt dårligt sted, eller min hverdag med børnene lige skal have en ekstra skrue af omstændigheder der gør dagligdagen sværere at få til at hænge sammen.

Jeg er grædefærdig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.