kan alle overflytte sit barn til en anden vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. oktober 2011

Anonym trådstarter

Kan man det? Det mig fra indlægget for lidt voksne i vuggestuen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Sara.

Ja.. men du skal søge om det... mener her i Århus at vi skal søge mindst en mdr før flytningen skal ske...

Anmeld

3. oktober 2011

Anonym trådstarter

lærkes_mor skriver:

Ja.. men du skal søge om det... mener her i Århus at vi skal søge mindst en mdr før flytningen skal ske...

Hvor kan jeg søge?

Anmeld

3. oktober 2011

Sara.

Kommer an på hvor du bor...

Jeg skulle søge på Aarhunkommune.dk og så gik jeg ind under borger, institution osv.

Men du skal udfylde en fomular...

Anmeld

3. oktober 2011

Sara.

3. oktober 2011

CamillaSoefelt

Anonym skriver:

Kan man det? Det mig fra indlægget for lidt voksne i vuggestuen.

Det skal du ringe ned kommunen om og så kommer du vist på venteliste igen?

Men husk og tænk på dit barn, det er en stor mundfuld for en lille en at blive rykket rundt. Men selfølgelig hvis der ikke er voksne nok er det jo heller ikke godt!

Anmeld

3. oktober 2011

Anonym trådstarter

CamillaSoefelt skriver:

Det skal du ringe ned kommunen om og så kommer du vist på venteliste igen?

Men husk og tænk på dit barn, det er en stor mundfuld for en lille en at blive rykket rundt. Men selfølgelig hvis der ikke er voksne nok er det jo heller ikke godt!

Nemlig jeg tænker kun på min søn. De passer ham ikke ordentligt. Sidst min mand hentede ham. Græd han så meget at han hullede men pædagogen gik bar rundt og fejede . Som om hun slet ikke kunne hører noget.

Anmeld

3. oktober 2011

CamillaSoefelt

Anonym skriver:

Nemlig jeg tænker kun på min søn. De passer ham ikke ordentligt. Sidst min mand hentede ham. Græd han så meget at han hullede men pædagogen gik bar rundt og fejede . Som om hun slet ikke kunne hører noget.

Af what?? Du burde sku da melde det? Det er jo omsorgs svigt så det batter?

Anmeld

3. oktober 2011

Anonym trådstarter

CamillaSoefelt skriver:

Af what?? Du burde sku da melde det? Det er jo omsorgs svigt så det batter?

Ja det sårede mig . Men problemet er bar at jeg har arbejdet der før og kender dem. Så er ikke god til at sige det til dem . Jeg har lige skrevet til chefen at jeg melder ham ud og hun bliver ved med at skrive at vi skal snakke om det og at alle steder er for lidt voksne og alt muligt

Anmeld

3. oktober 2011

CamillaSoefelt

Anonym skriver:

Ja det sårede mig . Men problemet er bar at jeg har arbejdet der før og kender dem. Så er ikke god til at sige det til dem . Jeg har lige skrevet til chefen at jeg melder ham ud og hun bliver ved med at skrive at vi skal snakke om det og at alle steder er for lidt voksne og alt muligt

Snakke om det??? Der er da intet og snakke om! De skal da bare passe Deres job?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.