Nicolinesmor170510 skriver:
Ja piger... Hvordan går det med jeres børn, med fødselsdag omkring maj + - et par mdr. 
Hvad kan jeres, hvad gør de af sjove ting, er de tit syge....osv...
Jeg kan da starte..
Min datter, Nicoline, fra 17 maj, 2010, stor trives bare.. Hun vejer vel omkring 12-13 kg nu, og så er hun kommet godt igang med sine rugbrødsmadder.. Det har taget tid, og det er først inden for de sidste par mdr. hun er begyndt at spise det, så det har faktisk været en kamp 
Hendes søvn er nogenlunde det samme.. I seng kl. 19-19-30 og op igen kl. 7-07.30 cirka. Der har dog været mange aftener på det seneste, som ikke har været for heldige, men det kommer sig efter en ordentlig omgang trodsalder (trods hun ikke er ældre
) og derefter har hun ikke rigtig villet sove..
Nu er vi så lige flyttet, så håber ikke, at vi igen skal bøvle, men så tager jeg selvf. 100% skylden på mig.. 
Derudover løber hun rigtig omkring og elsker at lave en masse ballade.. Ordet nej, er som om det ikke lige har sat sig fast i hovedet på hende, så det "ved" hun ikke hvad betyder
En rigtig drillepind, der prøver hendes mors og fars tålmodighed af.. 
Hendes tale er begyndt at komme nu.. Hun prøver at efterligne os med mange ord, men kun hvis det er korte sætninger..
Lige nu siger hun: dygtig, rutsje, tak skat (det har jeg vidst sagt for meget
) far, mor, tak, farvel, vi ses, hej, mormor, onkel mike, mis, hund og vov vov, der osv osv. Så hun er godt på vej. synes jeg.. Er jeres begyndt at sige rigtige men korte sætninger, for det er endnu ikke kommet her..
Billedet er godt nok fra august, men har ikke fået lagt billeder ind fra mobilen endnu...
Nå....Må jeg hører om jeres små troldunger
Kram herfra! 
Jeg har skønne og smukke Runa fra 27. maj 2010 

Der er fuld fart på hende i øjeblikket - krop og mund står ikke stille ret længe ad gangen
Hun siger ikke mange "rigtige" ord endnu, mest JA, da/der, tak skat
Men der er mange lyde så tror ikke det varer længe.
Hun er eeeeeendelig begyndt at gå selv
Hun har gået og stået langs med/op af ting i flere måneder og har gået med mig i hånden, men har ikke rigtig turdet gi slip og tage de berømte skridt ud i verden. For tre uger siden tog hun så de første tre skridt selv og jeg blev så begejstret, at hun pure nægtede at flytte sig igen, haha. Men her i den sidste uges tid er der kommet gang i bentøjet og hun stavrer glad afsted JUHUUUU 

Hun sover for det meste rigtig godt, dvs fra 19.30 til ca. 6.30 hver nat. Hun har dog nætter hvor hun drømmer meget og så kommer hun ind og sover på sofaen hos mig og senere med i min seng. Vi sover tit sammen og det er skønt!! Elsker når hun putter sig ind til mig og giver kys om morgenen
Hun er nem at putte og falder hurtigt i søvn i sin egen seng 
Det går også super nemt med maden - måske nogen af jer kan huske, at Runa nægtede at spise "rigtig" mad længe, både hjemme og i vuggestuen. Men nu går det fint og hun spiser godt og varieret
Hun sidder i trip trap stolen uden bøjle nu og kravler selv op og ned....elsker i det hele taget at kravle op alle vegne, suuuk! 
Og så er hun begyndt at spise rigtig pænt med bestik.
Hun trives i vuggestuen, er glad for personalet og de andre børn og hun er absolut ikke sart og møver afsted og er ikke bange for at blive beskidt
Desværre sover hun ofte kun en time derhenne for hun sover let og har svært ved at sove videre hvis noget vækker hende og det sker jo tit sådan et sted 
Min Runa er virkelig det skønneste og mest fantastiske, humoristiske og kærlige i mit liv. Hun er en kilde til daglig morskab og hun fylder mit liv med glæde, stolthed og kærlighed hver evig eneste dag