Nicolinesmor170510 skriver:
Ja piger... Hvordan går det med jeres børn, med fødselsdag omkring maj + - et par mdr. 
Hvad kan jeres, hvad gør de af sjove ting, er de tit syge....osv...
Jeg kan da starte..
Min datter, Nicoline, fra 17 maj, 2010, stor trives bare.. Hun vejer vel omkring 12-13 kg nu, og så er hun kommet godt igang med sine rugbrødsmadder.. Det har taget tid, og det er først inden for de sidste par mdr. hun er begyndt at spise det, så det har faktisk været en kamp 
Hendes søvn er nogenlunde det samme.. I seng kl. 19-19-30 og op igen kl. 7-07.30 cirka. Der har dog været mange aftener på det seneste, som ikke har været for heldige, men det kommer sig efter en ordentlig omgang trodsalder (trods hun ikke er ældre
) og derefter har hun ikke rigtig villet sove..
Nu er vi så lige flyttet, så håber ikke, at vi igen skal bøvle, men så tager jeg selvf. 100% skylden på mig.. 
Derudover løber hun rigtig omkring og elsker at lave en masse ballade.. Ordet nej, er som om det ikke lige har sat sig fast i hovedet på hende, så det "ved" hun ikke hvad betyder
En rigtig drillepind, der prøver hendes mors og fars tålmodighed af.. 
Hendes tale er begyndt at komme nu.. Hun prøver at efterligne os med mange ord, men kun hvis det er korte sætninger..
Lige nu siger hun: dygtig, rutsje, tak skat (det har jeg vidst sagt for meget
) far, mor, tak, farvel, vi ses, hej, mormor, onkel mike, mis, hund og vov vov, der osv osv. Så hun er godt på vej. synes jeg.. Er jeres begyndt at sige rigtige men korte sætninger, for det er endnu ikke kommet her..
Billedet er godt nok fra august, men har ikke fået lagt billeder ind fra mobilen endnu...
Nå....Må jeg hører om jeres små troldunger
Kram herfra! 
Jeg har Isabell fra 16 maj 2010.
Hun er bare glad fra hun vågner til hun går i seng 
Hun sover stadig igennem fra 19-7, hvilket hun har gjordt siden hun var 4 måneder 
Hun er nu begyndt at havde godt styr på det med at gå og tonser nu rundt.
Efter hun er startet i vuggestue er hun begyndt at slå koldbøtter
, Uden hjælp eller noget og det syntes hun er rigtig skægt trods mor ikke er tryk ved det griner.
Det med at snakke fungere også fint og hold da op hvor hun kavler 
Hun kan nu sige: Hej, stop, nej, mormor, morfar, mor, far, søser (søster), farmor, hund, muhh (når vi spøger hvad koen siger), Kanin, tak, ja tak, be om, sko, babuu (når der er udrykning), jeg tørstig, bad, mad, mere at drikke osv.
Hun efterligner rigtig mange ord som vi siger og syntes selv hun er blivet rigtig god til at snakke 
Med hensyn til mad der skovler hun alt ind, det er kun brune bønner hun har sagt nej til og det kan jeg godt forstå.
Hun er en lille en på kun 9,8 kg og ca 73 cm, så tøjet holder længe.
lige nu bruger hun str 74 og noget kan hun stadig passe i 68, men håber håber vi snart kan komme over i str 80.