Overstået god ÆU

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2011

Putomanen

Line11 skriver:

Weee hvor dejligt søde, 8 æg er et lykketal, det er jeg sikker på!!!

Hvor er jeg bare glad for det var en okay oplevelse for dig! 

Jeg  for dine fine æg til onsdag!! 

Ja, 8 er helt klart et lykketal

Jeg er også glad for, at det ikke var værre for mig. Nu er jeg bare nervøs for hvordan de deler sig  Mon ikke dine  hjælper!

Hvordan går det med dig? Får du ruget løs?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

Line11

Putomanen skriver:

Ja, 8 er helt klart et lykketal

Jeg er også glad for, at det ikke var værre for mig. Nu er jeg bare nervøs for hvordan de deler sig  Mon ikke dine  hjælper!

Hvordan går det med dig? Får du ruget løs?

Ja det kan du tro. Jeg prøver ikke at tænke for meget over det, men det er svært, for nu er der jo under en uge til BP  Ikke skyggen af mens endnu, selvom det rumsterer godt rundt dernede. Åh gud hvor jeg håber den er hjemme!

Heldigvis er det allerede i morgen, du får svar. Jeg er sikker på de nok skal dele sig rigtigt fint!!! 

Hvor bliver det bare spændende 

Anmeld

4. oktober 2011

Putomanen

Line11 skriver:

Ja det kan du tro. Jeg prøver ikke at tænke for meget over det, men det er svært, for nu er der jo under en uge til BP  Ikke skyggen af mens endnu, selvom det rumsterer godt rundt dernede. Åh gud hvor jeg håber den er hjemme!

Heldigvis er det allerede i morgen, du får svar. Jeg er sikker på de nok skal dele sig rigtigt fint!!! 

Hvor bliver det bare spændende 

Åhh, jeg kan godt forestille mig, hvor svært det må være at tænke på andet...

Det er da et godt tegn at det murrer og mens ikke har vist sit grumme ansigt. Hvornår skal du have taget en bp? Og har du tænkt dig at teste selv inden? Det bliver bare så spændende!!!

Jeg bliver mere og mere nervøs for i morgen, men 1 æg ud af 8 burde da ikke være totalt grådigt

Anmeld

4. oktober 2011

Line11

Putomanen skriver:

Åhh, jeg kan godt forestille mig, hvor svært det må være at tænke på andet...

Det er da et godt tegn at det murrer og mens ikke har vist sit grumme ansigt. Hvornår skal du have taget en bp? Og har du tænkt dig at teste selv inden? Det bliver bare så spændende!!!

Jeg bliver mere og mere nervøs for i morgen, men 1 æg ud af 8 burde da ikke være totalt grådigt

Nej det er det bestemt ikke, jeg er sikker på der nok skal være et SUPER fint æg! 

Jeg skal have taget BP mandag morgen, og får svar mandag eftermiddag... Så jeg skal kun sove seks gange mere!!! 

Jeg har ikke tænkt mig at teste inden... Jeg er både bange for at løbe ind i positive tests som ender i BIO samt negative tests - så vil meget hellere have en definitiv "dom". Men lad os nu se om jeg har samme holdning sidst på ugen 

Anmeld

5. oktober 2011

Putomanen

Line11 skriver:

Nej det er det bestemt ikke, jeg er sikker på der nok skal være et SUPER fint æg! 

Jeg skal have taget BP mandag morgen, og får svar mandag eftermiddag... Så jeg skal kun sove seks gange mere!!! 

Jeg har ikke tænkt mig at teste inden... Jeg er både bange for at løbe ind i positive tests som ender i BIO samt negative tests - så vil meget hellere have en definitiv "dom". Men lad os nu se om jeg har samme holdning sidst på ugen 

Jeg sidder herhjemme og bider negle nu, jeg skal ringe derind om 30 min

Åhh, på mandag, nej der er ikke længe til. Eller, det kan godt være meget laaang tid. Heldigvis synes jeg det er nemmere når det er efter en weekend, for weekender flyver altid hurtigere end hverdage

Jeg kan godt forstå din frygt for selv at teste, for ja, man kan teste positivt som senere bliver negativt af forskellige årsager. Jeg hepper så meget for dig

Hvis vi kan følges af, er det helt perfekt

Anmeld

5. oktober 2011

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Åhh, på mandag, nej der er ikke længe til. Eller, det kan godt være meget laaang tid. Heldigvis synes jeg det er nemmere når det er efter en weekend, for weekender flyver altid hurtigere end hverdage

Jeg kan godt forstå din frygt for selv at teste, for ja, man kan teste positivt som senere bliver negativt af forskellige årsager. Jeg hepper så meget for dig

Har du mon hørt noget? :-)

Anmeld

5. oktober 2011

Line11

Putomanen skriver:

Jeg håber også MEGET vi kommer til at følges ad hele vejen til juni/juli!! 

Jeg er sååååå spændt på hvordan det går for dig i dag søde 

Anmeld

5. oktober 2011

Putomanen

Lisbeth1985 skriver:

Har du mon hørt noget? :-)

2 æg ud af de 8 havde delt sig, og det ene af dem var rigtig fint, 4-cellet. De havde gerne set, at der var flere der havde delt sig, men jeg har jo også kun brug for 1

Så det har jeg fået lagt op i dag kl 11.45  Så nu ruger jeg løs...

Anmeld

5. oktober 2011

Putomanen

Line11 skriver:

Jeg håber også MEGET vi kommer til at følges ad hele vejen til juni/juli!! 

Jeg er sååååå spændt på hvordan det går for dig i dag søde 

Et sommerbarn er ikke af vejen

Jeg har fået lagt et fint æg op i dag, så nu er det bare at

Anmeld

5. oktober 2011

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

2 æg ud af de 8 havde delt sig, og det ene af dem var rigtig fint, 4-cellet. De havde gerne set, at der var flere der havde delt sig, men jeg har jo også kun brug for 1

Så det har jeg fået lagt op i dag kl 11.45  Så nu ruger jeg løs...

Ihh, hvor dejligt

Jeg  alt, hvad jeg kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.