Overstået god ÆU

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

918 visninger
23 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. oktober 2011

Putomanen

Jeg har fået taget æg ud i dag, og ud af 11 blærer blev det til 8 æg, weee.

Det startede ellers ikke godt, da de første 3 blærer var "tomme", dvs. der ikke kom nogen æg med ud. Der begyndte jeg at blive nervøs. Men så kom de stille og roligt

Det gjorde ondt at blive bedøvet, men ellers var det ikke galt Jeg kunne godt mærke at de lavede noget, men det gjorde næsten ikke ondt. Og medicinen gjorde mig dejligt omtumlet. Så overordnet gik det rigtig godt.

Nu håber jeg, at æggene udvikler sig godt til onsdag morgen  

for mig tøser!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Filuka

Dejligt! Det var da et flot antal du er lige et par dage foran mig, jeg skal have mine ud på onsdag. Held og lykke med det hele

Anmeld

3. oktober 2011

Putomanen

Filuka skriver:

Dejligt! Det var da et flot antal du er lige et par dage foran mig, jeg skal have mine ud på onsdag. Held og lykke med det hele

Jeg er også meget tilfreds med antallet

Ihh, så kommer vi stort set til at følges ad, spændende!  Jeg  for dig.

Hvis det beroliger dig lidt, synes jeg ikke at det var slemt.

Anmeld

3. oktober 2011

Nessie

Sikke et flot antal æg

Jeg har også prøvet at have et par tomme, og den ene gang var der et "glasæg", som nærmest ikke var til at stikke i, og splintrede da de endelig fik nålen igennem. Der var så heller ikke noget brugbart æg i den.

Dejligt at det gik så nemt og smertefrit, det er sådan alle helst vil have det jo. Min kæreste siger at jeg snakkede helt vildt da bedøvelsen begyndte at virke, det er vist nogle stærke sager

Anmeld

3. oktober 2011

Putomanen

Nessie skriver:

Sikke et flot antal æg

Jeg har også prøvet at have et par tomme, og den ene gang var der et "glasæg", som nærmest ikke var til at stikke i, og splintrede da de endelig fik nålen igennem. Der var så heller ikke noget brugbart æg i den.

Dejligt at det gik så nemt og smertefrit, det er sådan alle helst vil have det jo. Min kæreste siger at jeg snakkede helt vildt da bedøvelsen begyndte at virke, det er vist nogle stærke sager

Hold da op, jeg har aldrig hørt om et glasæg før. Men det må, hvis man tænker over det, også være umuligt for en sædcelle at svømme/bore sig ind i det...

Ja, det var rigtig rart at det gik så fint. Jeg fik noget beroligende først, som hjalp en del. Sygeplejersken sagde, at det godt kunne være lidt ubehageligt når medicinen/bedøvelsen i armen begynte at virke, men jeg synes faktisk det var rigtig rart og afslappende

Anmeld

3. oktober 2011

Lisbeth1985

Tillykke med det fine antal æg:-) Jeg hepper og krydser fingre for,at de opfører sig eksemplarisk til på onsdag! Kram

Anmeld

3. oktober 2011

nielsen80

Super høst, krydser hvad jeg kan for at de opføre sig pænt

Anmeld

3. oktober 2011

Putomanen

Tillykke med det fine antal æg:-) Jeg hepper og krydser fingre for,at de opfører sig eksemplarisk til på onsdag! Kram

Tusind tak

Jeg håber at dine hep hjælper, så jeg kan få lagt guldægget op på onsdag

Anmeld

3. oktober 2011

Putomanen

nielsen80 skriver:

Super høst, krydser hvad jeg kan for at de opføre sig pænt

Mange tak for det. Jeg er også selv ret glad for antallet! Jeg håber, at dine krydsede fingre hjælper  

Anmeld

3. oktober 2011

Line11

Putomanen skriver:

Jeg har fået taget æg ud i dag, og ud af 11 blærer blev det til 8 æg, weee.

Det startede ellers ikke godt, da de første 3 blærer var "tomme", dvs. der ikke kom nogen æg med ud. Der begyndte jeg at blive nervøs. Men så kom de stille og roligt

Det gjorde ondt at blive bedøvet, men ellers var det ikke galt Jeg kunne godt mærke at de lavede noget, men det gjorde næsten ikke ondt. Og medicinen gjorde mig dejligt omtumlet. Så overordnet gik det rigtig godt.

Nu håber jeg, at æggene udvikler sig godt til onsdag morgen  

for mig tøser!

Weee hvor dejligt søde, 8 æg er et lykketal, det er jeg sikker på!!!

Hvor er jeg bare glad for det var en okay oplevelse for dig! 

Jeg  for dine fine æg til onsdag!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.