Faste sovetider ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2009

malou

MaleneP skriver:

Det skal nok komme I kan bare lade være at være SÅ spændende... hehe Jeg startede ud med amning og så flaske .. og da jeg begyndte på den, så sov hun igennem... det skal lige siges at jeg kun begyndte fordi hun simpelthen tørlagde mig - jeg kunne slet slet ikke følge med... men ja, man må sige han spiser godt... ved flaskemåltiderne spiser Frederikke 200 ml ... så det er da godt gået han tager så meget

han skriger når jeg tager flasken fra ham når den er tom ved de 160 ml... nogle gange bliver han bare ved helt hysterisk at jeg laver 50 ml mere... og dem snupper han så også lige og bøvser som en voksen mand... haha.
Min sp siger han bare skal have det mad han vil have... så det får han... jeg er dog begyndt at sublere med kamillethe istedet så det mætter ham istedet for 200 ml mælk. Synes det er vildt er sådan en grovæder!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2009

Mormilla

Patrick bliver lagt i seng hver aften kl.19.30, og sover til kl.8:30...
Men om dagen styre han det selv.

Anmeld

28. januar 2009

Doktor Doolittle

På trods af aldersforskellen (6 og 2 år) er vores drenge trætte om aftenen på samme tid, ca. 19-19.30 hvor de så får godnathistorie og bliver puttet. Vi står op kl. 6. Hvor meget William sover om dagen styrer han selv, det er mellem 1 og 3 timer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.