Anbefal en cykelstol:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

Mette.

Vi skal have cykelstol til Johannes, og aner absolut ikke noget som helst om, hvad vi skal gå efter!

Så kom med jeres bud på en god og sikker stol!

Vi har en römer cykelstol, som vi er super glade for. Den kan justeres i selens højde efter barnet og de sidder godt i den, plus jeg føler Emilie sidder godt beskyttet med siderne på den. 

Stolen er nem at klikke af beslaget, så vi tager den altid med ind om aftenen, en fordel synes jeg.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Maja_4000

Carina87 skriver:

Har godt set der er mange der har den der. Jeg synes bare barnet siddet så "frit" hvis du forstår. Jeg ville nok gerne have lidt kant ved armene. Ved ikke om man kan få det. 

Tak for svar og billeder! Hun ser sød ud 

Ja , det har du måske ret i :b
Vi valgte den på grund af selen , den høje ryg og så er den MEGET nem at flytte fra en cykel til en anden .. Rigtig smart ! (:

Anmeld

3. oktober 2011

Sisley

Carina87 skriver:

Vi skal have cykelstol til Johannes, og aner absolut ikke noget som helst om, hvad vi skal gå efter!

Så kom med jeres bud på en god og sikker stol!

Jeg stemmer for en Yepp!

Anmeld

4. oktober 2011

Camillee

Vi har en bobike maxi city i retro brown

http://www.cykelshoppen.dk/2727-barnestol-bobike-maxi-city-retro-brown-1-2010.html

vi er super glade for den, Elias sidder så godt i den.
og så synes jeg den ser så flot (: hehe 
men tag med i cykelhandleren og prøv den alle sammen
jeg ville gerne have en limegrøn yepp men Elias såd ikke ret godt i den,

Anmeld

4. oktober 2011

CA

Tak for svar alle sammen! Jeg gik ned i cykelhandleren og kom hjem med en hamax kiss. Den er jeg glad for - og håber det varer ved Han sidder super godt i den og nyder at komme ud og cykle! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.