Anbefal en cykelstol:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.540 visninger
14 svar
0 synes godt om
3. oktober 2011

CA

Vi skal have cykelstol til Johannes, og aner absolut ikke noget som helst om, hvad vi skal gå efter!

Så kom med jeres bud på en god og sikker stol!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Nettemor

Vi købte vores i babysam og den er super god

Anmeld

3. oktober 2011

Maja_4000

Vi har en Yepp .. Den er suuuper god , synes jeg ! Og med seler over det hele xD Stoler ikke på de der "Y-seler" :b
Har ikke lige så mange billeder af den
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. oktober 2011

CA

nettemor skriver:

Vi købte vores i babysam og den er super god

Hvad er det for en? 

Anmeld

3. oktober 2011

L.J.L

Carina87 skriver:

Vi skal have cykelstol til Johannes, og aner absolut ikke noget som helst om, hvad vi skal gå efter!

Så kom med jeres bud på en god og sikker stol!

Bobike cykelstol, det er den de fleste cykelhandlere vil anbefale. Vi har den er og meget tilfredse

Anmeld

3. oktober 2011

CA

Maja_4000 skriver:

Vi har en Yepp .. Den er suuuper god , synes jeg ! Og med seler over det hele xD Stoler ikke på de der "Y-seler" :b
Har ikke lige så mange billeder af den

Har godt set der er mange der har den der. Jeg synes bare barnet siddet så "frit" hvis du forstår. Jeg ville nok gerne have lidt kant ved armene. Ved ikke om man kan få det. 

Tak for svar og billeder! Hun ser sød ud 

Anmeld

3. oktober 2011

CA

L.J.L skriver:

Bobike cykelstol, det er den de fleste cykelhandlere vil anbefale. Vi har den er og meget tilfredse

Den jeg lige kunne finde så ud til at være meget "skrabet" Der skal helst være fod/benstøtter og mulighed for at spænde benene fast. Og så vil jeg gerne have nogle kanter ved armene/skuldrene. Men selen ser god ud i den der! 

Tak for svar 

Anmeld

3. oktober 2011

L.J.L

Carina87 skriver:

Den jeg lige kunne finde så ud til at være meget "skrabet" Der skal helst være fod/benstøtter og mulighed for at spænde benene fast. Og så vil jeg gerne have nogle kanter ved armene/skuldrene. Men selen ser god ud i den der! 

Tak for svar 

?? Vores har både fod og benstøtte, samt spænde til foden, det skal de jo have.

Se her:

Anmeld

3. oktober 2011

CA

L.J.L skriver:

?? Vores har både fod og benstøtte, samt spænde til foden, det skal de jo have.

Se her:

Okay, den jeg fandt havde ikke benstøtterne 

Anmeld

3. oktober 2011

Isabella_mor

vi har bestilt en Yepp i limegrøn med to beslag. et beslag til min cykel og et til kærestens..  

den kan klikkes af og sættes på et andet beslag med et snuptag. og så er der en nøgle til så fremmede ikke bare kan komme og klikke den af. så den skal låses fast til beslaget... 

det er er med 5 punktssele og med høj ryg.. og til at have bagpå. de der foran skal man ikke købe, de vil være i vejen for den der sykler på cyklen.. de er meget brede, så helt klart en til at sætte på bagagebæret..  den er rigtig fiks og vi fandt den meget billigt på nettet.. helt ny,

her står der lidt mere om den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.